Man ska ha fullt upp

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 10 månader sedan #1266480 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Man ska ha fullt upp
Jag tror att får man inte utlopp för sin energi (och eventuell kreativitet) byggs det upp spänningar i huvudet. Energin måste ut och ut kommer den i form av ångest. Är man fysiskt tillfredsställd får man inte dessa besvär.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 8 månader sedan #1273883 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Man ska ha fullt upp
Jag har druckit läsk och folköl och ätit choklad. Dessutom besökt Facebook, bloggen och Viska. Vad göra nu? Sitta och glo tills läggdags?
Mer
3 år 8 månader sedan #1273884 av Geta
Svar från Geta i ämnet Man ska ha fullt upp
Mer
3 år 8 månader sedan #1273933 av wasp
Svar från wasp i ämnet Man ska ha fullt upp

Geta skrev:


De har nog luft i systemet??
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1273982 av memphis
Svar från memphis i ämnet Man ska ha fullt upp
Jag kan sakna ibland tiden när jag bodde i huset på landet, för det fanns alltid nåt att pyssla med. Gräset skulle klippas, bilen dammsugas, ogräs rensas, verandan oljas, veden travas.... Samtidigt var jag så less på att det var så mycket jobb att bo ensam i ett hus på landet.

Men den huvudsakliga anledningen till att jag inte ville bo kvar var min hyresvärdinna som var och sprang i mitt hus när jag inte var hemma. Och när hon gjorde det så förstörde hon ibland minaägodelar. Och en annan anledning till flytten var att elräkningar var så dyra.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by memphis.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1273998 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Man ska ha fullt upp
Likadant för mig memphis. Jag hyrde ett hus och hade elräkningar på 12 - 1500 mitt i sommaren. Under min första och enda vinter var de uppe i 5.000 kr! Tror jag fick betala även bondgubbens el-räkningar. Dessutom stals det grejer så jag tror som du att bonden gick in och rotade runt när jag inte var hemma. Men karln såg inavlad ut. Det är ingen förmildrande omständighet utan bara en förklaring.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Cosmos.