Man ska ha fullt upp

Mer
3 år 5 månader sedan #1302555 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Man ska ha fullt upp
Amandare:

Du skriver så jäkla bra. Målande och beskrivande, finurligt. Har du tänkt på att skriva på allvar? Jag menar för att publicera. Skriver du dikter?
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1302562 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Man ska ha fullt upp
Tack Cosmos. Nej jag skriver inte dikter och nej jag har inte tänkt publicera. Har inga ambitioner med att skriva mer än att uttrycka mig. Men tack!

Edit. Jo jag skriver texter till när jag ska vara på PEER uppdrag. Där har jag nytta av skrivande.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Amandara.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1305273 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Man ska ha fullt upp
Jag ringde syrran o hennes man svarade. Hon hade ännu inte kommit hem från jobbet. Jag antar att hon lagar mat och jobbar hemifrån när hon kommit hem. Det är lite väl mycket att ha att göra, tycker jag. Men för att må optimalt ska man jobba åtta timmar, ha åtta timmars fritid och sova åtta timmar. Inget tid över för grubbel.
Mer
3 år 5 månader sedan #1305287 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Man ska ha fullt upp
Idag har jag

Handlat kläder och mat
Promenerat med min sjuke styvfar
Lagat mat
Pratat med min kontaktperson på psykiatrin
Vilat otroligt mycket
Lyssnat på musik
Och nu skriver jag här..

Ikväll kommer jag slockna!
Mer
3 år 5 månader sedan #1305326 av memphis
Svar från memphis i ämnet Man ska ha fullt upp
Jag har nyss tvättat klart i stora tvättstugan. En nöjdhet infinner sig efteråt.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1305348 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Man ska ha fullt upp
Har saker måsten att göra, dock inte varje dag och jag ser till att dessa måsten är endast ett per dag. Det gäller ang min injektion samt andra jag träffar såsom hemtjänst som var 14de dag gör två möten den dagen dels av injektions ssk och hemtjänst samma dag. Övrig tid endast en sak. Därefter är jag ledig och handlar eller vad sjutton jag vill. Övrig tid kan jag surfa runt på Internet med datorn, kanske viska.se men också då kan jag välja annat på webben att göra. Det är inte hugget i sten att vara på viska har annat förutom med viska att göra. Har sett mig om.

memphis skrev: Jag har nyss tvättat klart i stora tvättstugan. En nöjdhet infinner sig efteråt.

Tvättar i morgon den 15de då veckotvätten i allmänna tvättstugan kl 17.00 då avklarad middag och efter jag handlat. Men det går bra byter i säng och på det påslakan som är till täcket jag har över mig och det har jag på mig när jag sover här där jag sitter just nu. Är inte alls främmande för att sova där jag sitter. Tvärtom sover jag i sängen och vaknar tidigt dvs mitt i natten kan jag stänga datorn jag då har på för att läsa och höra musik på när jag skall sova men vaknar mitt i natten. Brukar då oftast äta yoghurt mitt i natten efter att ha släckt den datorn och sätter på denna oftast somnar jag om här. Om inte går jag in på viska.se om någon är vaken. Om inte jag slösurfar jag på Internet. Är oftast vaken före wasp då. Vilket tidigt avspeglas på viska.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.