Man ska ha fullt upp

Mer
3 år 8 månader sedan #1274004 av memphis
Svar från memphis i ämnet Man ska ha fullt upp
Exakt samma problem som jag hade! Men den galna kärringen lade tillbaka det hon stulit nåt halvår senare. Allt för att strula med mitt huvud. Jag hatade henne verkligen, och det blev ohållbart att bo kvar.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274006 av Geta
Svar från Geta i ämnet Man ska ha fullt upp
memphis,

Du verkade väldigt uppjagad på den tiden.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274007 av memphis
Svar från memphis i ämnet Man ska ha fullt upp
Jo det var jag. Jag hade andra problem också med att vara avlyssnad och förföljd. Det var väldigt massivt. Slutade med inläggning. Men bra blev det först när jag flyttade.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274017 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Man ska ha fullt upp
Jag brukade använda tjänsten sjuktaxi. När jag trodde att kåken kommer att brinna ringde jag förtvivlat efter en sjuktaxi och fick skjuts hela 4,5 mil till stan för 100 kr. Vad som hände med huset brydde jag mig inte om och katterna var i säkerhet utomhus.

Vid tillfället för branden blev jag skjutsad direkt till akuten utan frågor. Väl där smet jag förbi hela desken med läkare och sjuksköterskor och åkte hissen en trappa upp till röntgen. Där lade jag mig och sov på en brits. Vaknade av att två personal stod där och undrade hur jag kommit in, röntgen var ju låst. Jag svarade inte. Sedan försvann de och två väktare dök upp. De slängde ut mig. Det var kl 3 på natten och vinter.

Så jag letade efter något krypin, källare, trapp men hamnade sedan vid Landstingets högkvarter. Ganska snart hittade jag en olåst bil, klev in och rotade runt en stund efter en nyckel. När jag inte hittade någon kom jag på att gå in på Flashback och fråga hur man tjuvkopplar en ny Audi. Och jag fick svar!!! Eftersom jag inte visste hur man skulle gå in under instrumentbrädan så fick jag ge upp projektet. Kl 5 öppnade centralen så det var bara att bege sig dit.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274080 av memphis
Svar från memphis i ämnet Man ska ha fullt upp
Våra öden verkar likna varandra Cosmos. Även jag har varit med om en husbrand, strax därefter, bröt psykos sjukdomen ut.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274111 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Man ska ha fullt upp
Nu var det ju så att huset INTE brann utan det var bara ett fantasifoster. Men min reaktion var som om det var sant.