Terapi mot röster

Mer
6 år 4 månader sedan #1002137 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Terapi mot röster
Kommer dock skratta gott på din bekostnad för varje postning du gör framöver.
Mer
6 år 4 månader sedan #1002161 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Terapi mot röster

psykoos skrev:

Nissegossen skrev: Tack för det svaret också
www.alltombibeln.se/bibelfragan/gyllene.htm

Du behöver utbildning om vad viska.se är till för, nämligen för de som har en sjukdom med psykos, kan du inte relatera till det så beklagar jag dig.


alltombibeln.se är en skämtsida.

Det är mycket tydligt att se dina vinklingar( Förövrigt Angels) du vill ha din version och det jag skrev var inte fallande dig i smaken, jag är ju övertygad om att du aldrig upplevt en psykos, detta för att du vet inte och har inte haft en psykos sluter jag mig till när jag ser ditt skrivna och jag tycker inte om det att du missionerar bland sjuka människor.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1002168 av Geta
Svar från Geta i ämnet Terapi mot röster
Jag kan slå vad om att det är P@llekula. Ingen annan kan vara så fanatisk.
Mer
6 år 4 månader sedan #1002175 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Terapi mot röster
Ja, vad tror du, jag har även jag läst Mark3 från vers 21 till kapitlets slut De som är inne i mitt medvetna har försökt inbilla mig att jag skulle begå självmord och jag kallar inte de för Gud, dock har jag förstått att de som är inom mig inte var/är från Gud. Det är utgångspunkten från det jag insjuknade och det är en herrens under att jag fortfarande lever.

Skall du vara en hjälpare gå inte till de, kanske faderlösa och änkor och förklara, det ger sken av något helt annat.

Jag har varit med för länge, jag har träffat många i samma situation som oss här och jag var på en Tema Gudstjänst i Domkyrkan här i stan där prästen hade en tema Gudstjänst där han bla läste en text jag själv skrivit, när Gudstjänsten var slut uppmanade han alla att gå fram och tända värmeljus för alla som gått före oss andra, jag kan inte längre räkna alla jag känt som har gått före, har du någon empati på något sett håll dig då för god att vinkla det du skriver, det faller inte på åkern och ger tusenfalt igen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1002178 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Terapi mot röster

psykoos skrev: du dömer dig själv. lycka till med det förfarandet.

Jesus vände sig från de "friska" till de sjuka.

passa dig för att sätta dig upp som en lärare i heliga frågor. domen är hårdare!

Vad gör denna text den dömer även dig på dina egna premisser och i det fallet förstår du inte klarspråk!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1002181 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Terapi mot röster
passa dig för att sätta dig upp som en lärare i heliga frågor. domen är hårdare!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum