Terapi mot röster

Mer
6 år 4 månader sedan #1002266 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Terapi mot röster
Ja, jag kan förstå Dig! Tänk så här, underkasta Dig vad rösterna säger men lyd dom ändå inte. Se så här, rösterna vet bättre än Dig och börja kompromissa med dom istället - gör deals med rösterna. Du och rösterna kan säker komma överens om det ena och det andra om du bara tillåter Dig själv att sätta Dig under/underlägsen rösterna... .
Mer
6 år 4 månader sedan #1002267 av Zoro
Svar från Zoro i ämnet Terapi mot röster
Jag vet inte, allt de vill är att jag ska dö och skära i mig. Jag vet inte hur jag ska deala med det.
Mer
6 år 4 månader sedan #1002272 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Terapi mot röster
Hursomhelst, det finns ingen annan utväg än att bli "vänner" med rösterna! Lyckas du bli "vän" med rösterna så kommer det bara bli bättre och bättre. Så Din svåraste uppgift är just nu att kunna bli "vän" med rösterna - och det är inte enkelt som du vet men är ett måste.
Mer
6 år 4 månader sedan #1002274 av Zoro
Svar från Zoro i ämnet Terapi mot röster
Jag tror jag nästan förstår hur du menar, även om jag inte förstår hur. Men jag ska försöka hitta något sätt, kanske kan jag prata med dem, det går i perioder när de är snälla. Jag får testa, för det här funkar det ju inte.
Mer
6 år 4 månader sedan #1002276 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Terapi mot röster
Det är ungefär som att rösterna vill att man ska uppoffra sig för dom och gör man inte det då får man ett helvete! Så det är lika bra att försöka bli "vän" med rösterna!
Mer
6 år 4 månader sedan #1002279 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Terapi mot röster
Det är det inte om man har följande symptom som:

1. Hörselillusioner.

2. Hörselhallucinationer.

3. Tinnitus.

4. Skrik inne i huvudet.

5. Ljudöverkänslig.

Och så vidare.

Det har inget med religion att göra utan det är vetenskapligt belägg att människan kan ha så.