Ska jag ringa henne

Mer
18 år 1 månad sedan #34592 av Jeff
Det är en tjej som jag är väldigt kär i som heter Sara. Jag har inte träffat henne på 4 år men funderar på att ringa henne. är bara rädd för att göra bort mig och att hon ska avvisa mig och lägga på luren innan jag ens hinner säga hej. Jag vet att hon var intresserad av mig men sen verkade hon inte vilja veta av mig. Jag begriper mig inte på detta. Tycker ni att jag ska ta modet till mig och ringa henne? Eller ska jag börja med att skicka sms. Har visserligen sett lite vimmelbilder på henne från krogen. När jag ser hennes ansikte väcks mycket minnen till liv och jag får en tår i ögat.
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34594 av vnv
Svar från vnv i ämnet Ska jag ringa henne
Hej Jeff!
Klart att du ska ringa Sara!
Det är väl lika bra eftersom man bara lever en gång.
Carpe Diem...

mvh
vnv
Mer
18 år 1 månad sedan #34595 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Ska jag ringa henne
Klart du ska ringa!
Håller tummarna för dig Jeff!
Mer
18 år 1 månad sedan #34596 av Amanita
Svar från Amanita i ämnet Ska jag ringa henne
Jag tycker också du skall ringa Sara.
Skriv och berätta hur det gick sedan :)
Mer
18 år 1 månad sedan #34598 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Ska jag ringa henne
Hon är nästan det enda hoppet jag har kvar och avvisar hon mig så blir jag ännu mer deprimerad. Men det är väl en smäll som man får vara mentalt inställd på ifall det skulle hända. Jag har alltid haft lite otur med tjejer i längden. Det går bra för stunden men sen ballar det ur och man känner sig tråkig. Sen tvivlar jag lite på mitt utseende trots att alla säger att jag ser bra ut men jag börjar att tycka om mig själv lite mer nu. Tjejer verkar gilla killar som arbetar och tjänar mycket pengar och det gör inte jag, men jag är en jäkligt bra trummis utan att låta allt för ego och hon kan ju få mig att få kraft så jag kan bli något inom musiken. På egen hand utan kärlek blir det svårt.
Mer
18 år 1 månad sedan #34601 av Amanita
Svar från Amanita i ämnet Ska jag ringa henne
Man behöver inte vara något för att vara omtyckt, titta på mig, jag är en ekorre med ett ekollon :mrgreen: och min flickvän tycker jag duger ändå, jag är fattig som en kyrkråtta och bryr mig bara om mina växter. Är du en duktig trummis, trumma på för kung och fosterland, framgång kommer av det man brinner för.

Däremot skulle jag nog inte förvandla henne till det sista hoppet, lite tungt för någon att bära kanske? Hitta på något kul ihop, men försök att inte blanda in känslor, för sånt krånglar till det.