Ska jag ringa henne

Mer
18 år 1 månad sedan #36151 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Ska jag ringa henne
Jag tror att vi är på samma våglängd PSR. Jag har också tappat rutinen(kanske inte i telefonluren) att föra mig rätt och det ger massa oro. Men modet har jag och det tror jag att du har också innerst inne. Vi måste försöka att övervinna våra demoner på nåt sätt.
  • lotta
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36164 av lotta
Svar från lotta i ämnet Ska jag ringa henne
"Gäst" Vad är bipolär mixed....det har jag aldrig hört talas om ?!
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36172 av
Svar från i ämnet Ska jag ringa henne
Lotta: både maniska och depressiva symtom inom samma tid.
  • lotta
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36173 av lotta
Svar från lotta i ämnet Ska jag ringa henne
Du menar att det växlar under en och samma dag. Eller att det inte följer ramen för det vanliga först manisk och sedan depressiv.

Jag växlar väldigt snabbt men det vill sjukvården få till adhd
Mer
18 år 1 månad sedan #36176 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Ska jag ringa henne
lotta,

Är det adhd som kan leda till psykopati? Många upplever mig mellan varven psykopatisk men....... Jag är en snäll människa så länge själen är med mig och jag känner lust och ro. Min läkare reagerade starkt på att när det inte kan bli värre så får jag en sänkt ångest, medans andra får ökad ångest.
  • lotta
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36178 av lotta
Svar från lotta i ämnet Ska jag ringa henne
Om adhd kan leda till psykopati ????!!!!!

Jag fick bipolär diagnos innan adhdn och går nu omkring och har båda diagnoserna.

Människor med adhd under större delen av sitt liv kan utveckla så väl depressioner som bipolär sjukdom säger dem

Tar min ritalina ibland då jag vill vara skärpt men tycker samtidigt att jag får en del oros biverkningar av dem.

Jeff..........jag har inte hängt med i vad du har för diagnos. Du är manisk ibland och paranoid så mycket har jag förstått