Ska jag ringa henne

Mer
18 år 1 månad sedan #36135 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Ska jag ringa henne
Om hon inte ringer så skiter jag i det. Jag vill inte vara för påflugen. Gäst skrev att jag är inne i en manisk fas, men det är jag nog ej. Känner mig väldigt nära till depression jämt. Men min själ har växt lite men är fortfarande ganska död på något sett.
  • lotta
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36136 av lotta
Svar från lotta i ämnet Ska jag ringa henne
Tråkigt att höra Jeff...önskar jag kunde få dig lite gladare !!
Mer
18 år 1 månad sedan #36140 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Ska jag ringa henne
Det var tråkigt att höra Jeff. Men vem vet...ödet kanske för er ihop nån annan dag i framtiden....;) jag håller tummarna!
Mer
18 år 1 månad sedan #36146 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Ska jag ringa henne
Tack Lotta och Q.L (1of3) för ert stöd!!!

Jag har samma otur som vanligt så jag börjar bli riktigt van. Då kan det bara bli bättre. Man får väl se det så och fortsätta sin kamp till frihet och harmoni. Nu är det en annan tjej jag fått på tanken som tittade mycket på mig förr. Vi spelade på studentbalen för några år sedan och hon kunde inte släppa blicken ifrån mig när jag satt och hammrade bakom trummorna. Sen har jag sett henne på krogen två gånger och där har hon också tittat. Jag har hennes nummer och en bild på henne jag hittade på internet igår. Jag är inte manisk, utan desperat. Jag är mer åt det depressiva hållet än det maniska men ändå har jag mod och kraft i mig på något konstigt sätt.
Mer
18 år 1 månad sedan #36148 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Ska jag ringa henne
Jag håller tummarna för dig, Jeff!
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36149 av
Svar från i ämnet Ska jag ringa henne
Jeff, jag vet ju inte om du är som jag är, i känslorna, inte hur men när de slår till.

Det finns en diagnos som heter "bipolär mixed".

Fast fastna inte i det, du verkar ju må bättre, även om ditt hjärta har smärta. Det är bara att jaga på, men du måste orka med nerderlaget.

Man får se det som en trend, själen växer, man samlar sig, även om det inte är bra så är det bättre än sämst, och man får ju vara glad för det lilla, så det inte blir sämst.
Ingen trend är spikrak men uppgången föder uppgång.