Ska jag ringa henne

Mer
18 år 1 månad sedan #35704 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Ska jag ringa henne
Tack Sofie!!
Mer
18 år 1 månad sedan #36088 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Ska jag ringa henne
Nu har det gått en vecka sedan jag ringde henne. Jag hade hoppats på att hon skulle ringa tillbaks, men hon skulle försöka luska ut vem jag är först och det verkar hon inte ha gjort. Tycker ni att jag ska ringa igen? Eller är jag allt för påflugen. :rolleyes:
Mer
18 år 1 månad sedan #36100 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Ska jag ringa henne
Räcker det inte med att du själv berättar vem du är för henne? Det skadar inte att ringa igen. Det har ju gått en hel vecka. En del människor har också verkligen svårt för att lyfta luren.

ge inte upp

/Sofie
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36104 av
Svar från i ämnet Ska jag ringa henne
Jag tror du har en manisk fas Jeff.

Först verkade du tänka på en speciell kvinna, men när du äntlogen fick tummen ur lossnade allt och nu är det bocken jeff som är på grönbete :D
.
Risken är du att tappar sugen och går in i väggen, hårdare än nödvändigt. Men jag är avundsjuk på din sinnesstämning. Jeff, jag slå vad om at du snart träffar ngn om du orkar ånga på!

Skicka ett fint kort på posten eller en "shysst men inte förmycket"blomma.
Mer
18 år 1 månad sedan #36112 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Ska jag ringa henne
Hur har det gått jeff?

Har du ringt henne än?
  • lotta
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36117 av lotta
Svar från lotta i ämnet Ska jag ringa henne
Njae, Jeff Jag vette sjutton om jag tycker att du ska ringa. Jag kan bara prata för egen räkning, om jag är intresserad av någon så väntar jag inte en vecka med att ringa. Hör man inte av dem så är dem inte intresserade *sorry*

Jag vet också hur det känns att sitta och fundera på OM jag själv ska ringa.
Det finns ingenting som kan få igång en manisk fas så bra som kärlek eller "hopp" och "tro" om kärlek eller ett eventuellt intresse från någon.

Sms är också ett sätt men vanebildande *ler* Skicka henne ett sött sms om du har hennes mob nr. Beroende på gensvar så kan du fundera på framtida taktik / kram