Ska jag ringa henne

Mer
18 år 1 månad sedan #35133 av Anki
Svar från Anki i ämnet Ska jag ringa henne
VARFÖR skulle hon skratta eller se ned på dig? Det är bara att ringa...Vad är det värsta som kan hända?
Mer
18 år 1 månad sedan #35134 av AmandaS
Svar från AmandaS i ämnet Ska jag ringa henne
Ring henne Jeff! Ett nej är ju det värsta som kan hända, för hon kommer väl knappast att slå ner dig eller nåt liknande. Det är bara att blunda och hoppa... Lycka till!
Mer
18 år 1 månad sedan #35136 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Ska jag ringa henne
Du har ju berättat om Sara tidigare, Jeff. Så hon måste betyda väldigt mycket för dig. Tror att om det bara är henne du tänker på så får du inte lugnn och frid förän du har ringt henne. Säg henne som det är, du har ingenting att förlora. Kärlek kan ju ibland innebära att man lämnar ut sig själv och blir väldigt sårbar, men det är ändå bättre än att inte älska alls.
Ta hand om dig och din kärlek.

/Sofie
Mer
18 år 1 månad sedan #35139 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Ska jag ringa henne
Jag är rädd för att jag ska börja darra på rösten och sedan inte kunna få fram ett ord. Jag hoppas jag får kraft att någon gång inom den närmsta framtiden att ringa henne. Mina föräldrar säger alltid att jag skjuter upp saker.
Mer
18 år 1 månad sedan #35141 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Ska jag ringa henne
Tror att om du skulle darra litet på rösten så visar det bara på vilken känsla du har för henne och det är inget att skämmas över. Det är bara fint. ETt sätt att komma över rädslan för rösten är att sjunga eller prata litet högt för dig själv innan, så att du känner var du har rösten.

/Sofie
Mer
18 år 1 månad sedan #35674 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Ska jag ringa henne
Jag har ringt henne. Hon visste inte vem jag var riktigt men hon lät rörd. Tycker det är konstigt att hon har så dåligt minne. Allt hon sa va att hon var nyfiken på vem jag var. Jag berättade om den kvällen vi möttes, men inget minne ad hon. Jag minns henne ,men hon minns inte mig. :( Men hon lät glad för att jag ringde på något sätt ändå. :)