Ska jag ringa henne

  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36185 av
Svar från i ämnet Ska jag ringa henne
Jeff: Jag förstår vad du menar med att ångesten går ner, tycker du ska fråga läkaren varför han tyckte det var konstigt?.

På väg ner mot botten faller man, och så länge man faller har man ångest. När det väl trendar upp stiger man, oavsett från vilken nivå. Ofta kommer det ju en akut botten, sen går man framåt igen, om än bara så lite, och då minskar ångesten, även om eländet egetligen är större.

Tex, du är orolig för att gå på middag med flera snygga tjejer som medverkar.
Du tror du ska bli till åtlöje och skämma ut dig.
För att stoppa ångetsen ringer du värden och ber honom dra åt helvete pga att han inte återlämnat en beg bussbiljett. Naturligtvis är du ju inte välkommen på middagen då, och du slipper ju följdaktligen problemet.
Men... saken var ju att du VILLE egentligen närma dig babsen, nu gick ju det åt fanders.
Fast du slapp ångesten.

Du kan även vara så spänd när du ska gå på festen att du går in och gör bort dig så du äntligen får det överstökat.

Är det för att jag är sjuk jag inser detta?
Mer
18 år 1 månad sedan #36186 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Ska jag ringa henne
Min diagnos är väldigt oklar i nuläget. Vet ej vad det är för skit jag lider av. Många vill få det till någon personlighetsstörning av paranoid slag, med fobiska inslag när det inte är fobiskt egentligen. Det fobiska kommer ifrån mina tvångstankar. Jag svänger snabbt från värme till kyla beroende på vilka människor jag har runt mig och hur min dagsform är. I´m the devil and I´m the god. "Hilf Mir". :neutral:
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36189 av
Svar från i ämnet Ska jag ringa henne
Mjo, men paranoian kommer ju av ångest och tvångstankar.
Eller tvång, obehagliga.
Mer
18 år 1 månad sedan #36218 av bambigirl
Svar från bambigirl i ämnet Ska jag ringa henne?
Jag ville bara fråga om ni fick bra kontakt? Hon kanske vill att du ringer om tio år. / bambigirl
Mer
18 år 1 månad sedan #36244 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Ska jag ringa henne?
Vilken av tjejerna menar du?
  • gulligvännen
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36255 av gulligvännen
Svar från gulligvännen i ämnet Ska jag ringa henne?
Klart att du ska välja Sara - bambigirl