Får tjejer tycka om porr?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 månader sedan #1123290 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Får tjejer tycka om porr?


Är det så att porr är beroendeframkallande? Denna bok från sjuttio-talet när jag var i tonåren, tyckte jag beskrev detta ämne väldigt provocerande, idag är den nog rätt oskyldig, men då jäklar hade porrindustrin slängt ut massor av pengar i reklam.

Nu när jag har tjej, så ser jag att hur allting genomsyras av sex, i reklamen och filmer. "Sexual approach" som jag kallar det, att fånga upp ensamma individer och skapa en beroende hos dem som kan påverka deras sexliv med en riktig partner!

Synd att ingen har plockat fram denna tråd tidigare, för den borde vara aktuell för de flesta i dagens läge? Men hur råder man bot på ensamhet?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 månader sedan #1123291 av memphis
Svar från memphis i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Porr i små doser är väl inte dåligt. Men att översvämmas av porr som är dagsläget på internet 2019, det är undergång.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1123298 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Instämmer memphis
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 månader sedan #1123307 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Men hela vårt samhälle är präglat av sexualitet! För många är det viktigt att ha relation! Men de som misslyckas sjunker i allmänhetens "ögon" när dem inte klarar relationer. Familjen anses vara samhällets stöttepelare?

Undviker numera porr, då den inte gagnar relationen till sin omvärld särskilt bra!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 månader sedan #1123317 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Jag är väldigt glad att du träffat ngn Jocke. Har hon också psykiska problem?
Mer
5 år 3 månader sedan #1123361 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Typ ALLA jag haft kontakt med på dejtingsajter är SEXFIXERADE. Det är vad de är ute efter vad de ser att ett förhållande är....eller helst ha en vid sidan av. Jag börjar tappa hoppet om männen. Det är så jäkla FULT....och SMUTSIGT! Jag skulle bli lesbisk om det inte var så att jag inte tänder på kvinnor. Inte på män heller efter vad som hänt..... Kom hit med Viggo Mortensen så kan vi snacka.