Får tjejer tycka om porr?

Mer
5 år 11 månader sedan #1058304 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Vill man stödja den typen av livsstil som de som gör och är med i porrfilm har? Det tycker jag man bör fråga sig innan man ser porr.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1058341 av Nissegossen
Kan bara säga att människor är olika, du zoidar gör vad du vill, låt andra göra som de vill utan att lägga in moral, människor har alltid ett val respektera måste måste man göra både för sig själv och andra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 11 månader sedan #1058642 av krokus
Svar från krokus i ämnet Får tjejer tycka om porr?

zoidar skrev: Vill man stödja den typen av livsstil som de som gör och är med i porrfilm har? Det tycker jag man bör fråga sig innan man ser porr.

Själv tittar jag inte på porr, men har läst i media att i så kallad "mainstreamporr" förekommer ofta kvinnoförnedring, både verbalt och fysiskt. Inget jag vill stödja. Men smaken är som baken...

Sedan tycker jag att porr inte är för barn/tonåringar och att det därför borde finnas porrfilter på skolor. Många barn/tonåringar har numera smartphones och paddor i skolan. Tyvärr röstade riksdagen emot en sådan lag, att skolorna måste ha porrfilter. Synd! Barnen är ju Sveriges framtid!
Mer
5 år 11 månader sedan #1058692 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Får tjejer tycka om porr?
När jag kollar så är det sällan på samlag och förnedrande av kvinnor. Mer ofta är det nakna kvinnor som visar upp sina vackra kroppar. Det tycker jag är ganska o.k.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
5 år 11 månader sedan #1058714 av björk
Svar från björk i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Rubriken är vinklad på ett skruvat sätt.
Kommenderade fast i samma mening obetydlig. Hur detta kan uppstå?.
Som om författaren har dold täckning.

Typ som alla fans jag är eran skitstövel.
Ge mig villkorslöst svar utan tvekan fast det framstår inte utan de är upp till vardera gemen att lista ut själv. Gör man inte de har man sig själv att skylla obeveklingen.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 11 månader sedan #1058720 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Får tjejer tycka om porr?
Har en fin bild av Edvard Munch i datorminnet, men försöker hitta bildtråden om naken konst, men tror den är borta.

Ja, jag vet att porr är skadligt i långa loppet, men är intresserad ärlig sex! Men porr är inte ärlig ändå, men var hittar man filmer där man är intresserade av varandra på riktigt?

Vars är världen på väg?