Hjärtat gråter

Mer
18 år 7 månader sedan #22945 av Sleepy
Svar från Sleepy i ämnet Hjärtat gråter
Det här skrev jag igårkväll från mobilen:
Jag har en ny favoritdag. Det är torsdagar. På torsdagar är jag ledig och det är då bara en dag kvar till helgen. Torsdag är också den sista dagen då jag fortfarande trodde att "M" var vid liv. Apropå det. Vi trodde ju att hon bara höll sig undan för det har hänt att hon gjort så förut. Fast inte så ofta att man trodde att hon var deprimerad. Om hon nu var det. "M" var alltid så glad. Hon skrattade ofta och länge. Hon kan inte ha tagit sitt liv. Hon kan bara inte. Det finns inte. Men jag måste få veta. Vi måste få veta. Vila i frid, "M", jag saknar dig. Vi ses i Nangijala.
Mer
18 år 7 månader sedan #22954 av Sleepy
Svar från Sleepy i ämnet Hjärtat gråter
En annan kompis till mig ringde psykosenheten idag.. men dom visste inget än. De sa att en obduktion kan ta tid.. det kommer att ta tid.

så jag antar att det är bara å vänta...
Mer
18 år 7 månader sedan #22956 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Hjärtat gråter
Jag känner med dig... vad jobbigt det måste vara för dig...

Måna om dig nu... vila mycket... träffa folk när du orkar... så du inte går in i nån depp...

Tänker på dig och önskar dig allt väl...
Mer
18 år 7 månader sedan #22959 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Hjärtat gråter
Har också tänkt på dig idag, sköt om dig!

/Fredrik
Mer
18 år 7 månader sedan #22967 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Hjärtat gråter
Varma tankar från mig också!
Kram och var rädd om dig. /A
Mer
18 år 7 månader sedan #23065 av CrazyGirl
Svar från CrazyGirl i ämnet Hjärtat gråter
Såg att jag hade en annan användare på Viska.. som jag tänkte börja använda istället..
Så det inte blir fler missförstånd att jag är kille. :rolleyes:

Tack.. känns skönt att ni tänker på mig. *kraam*

Mår inte alls bra.. har haft tung ångest i snart en vecka.. ska prata med kp från vuxenpsyk imorgon.. behöver nå piller känner jag... stämningshöjande... ångestdämpande.. det här går bara inte.

Jag saknar henne nå fruktansvärt mycket!!