Hjärtat gråter

Mer
18 år 7 månader sedan #22924 av Sleepy
Svar från Sleepy i ämnet Hjärtat gråter
Tack snälla ni. Det känns bra att man har erat stöd.. även om ni inte finns i samma stad.. men att ni finns här på nätet.. då man behöver prata. *kramar till er*

Jag har fortfarande en klump med ångest i bröstet, känns som att den bara väntar på att få explodera. Jag ringde min kp på vuxenpsyk idag.. vi ska träffas på torsdag och prata om det som hänt. Jag hoppas hon kan komma hem till mig då.. jag orkar inte riktigt åka in till stan, annat än när jag ska till skolan.

Jag hoppas och önskar att det inte var självmord.. det är så overkligt.. det kan bara inte vara så.. hon var ju så glad och skrattade ofta.. Jag var ju hennes bästa vän.. kan hon ha dolt det så väl att hon inte mådde bra.. kan det verkligen vara så..?
Mer
18 år 7 månader sedan #22925 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Hjärtat gråter
Jag hoppas också inte det var självmord, allt blir ju så mycket jobbigare då. Blir lika orolig varje gång jag sett du har skrivit i den här tråden.
Vänd dig inte innåt med din sorg bara, skriv här på viska och gör oss delaktiga också.

mvh Fredrik
Mer
18 år 7 månader sedan #22928 av Frenia
Svar från Frenia i ämnet Hjärtat gråter
Beklagar verkligen sorgen. Jag känner igen ditt lidande allt för väl.
  • erase
  • Besökare
  • Besökare
18 år 7 månader sedan #22933 av erase
Svar från erase i ämnet Hjärtat gråter
Beklagar sorgen -verkligen- hoppas hon kommer till ett bättre nästa liv.
  • Mhortz
  • Besökare
  • Besökare
18 år 7 månader sedan #22938 av Mhortz
Svar från Mhortz i ämnet Beklagar sorgen
Hej, jag känner inte dig men vill ändå framföra min ytterst lilla "beklaga sorgen" grej. DU vet att du kan prata med oss på viska om vad som har hänt. Puss o kram på dig (nej jag e inte gay)
Mer
18 år 7 månader sedan #22944 av Sleepy
Svar från Sleepy i ämnet Hjärtat gråter
Tack ska ni ha.

Mhortz, om det inte är så att du oxå är en tjej så är det nog ingen som kan tro att du är gay.

Idag har jag tänkt ringa psykosenheten och höra om dom vet något mer.. Någon här som vet hur länge en obduktion kan ta? De hittade henne i torsdags, som sagt, kan dom vara klara nu tror ni?