Hur många av Er finns med i brottsregistret?

Mer
7 år 5 månader sedan #884343 av Nissegossen
Det finns inget där på deras pärmar, men dock tror jag faktiskt att Säpo har en Dossier om jag en.wikipedia.org/wiki/Dossier kan bara säga helt övertygad.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 5 månader sedan #884345 av Nissegossen
Skulle i.o.f kunna kräva ut från dem, det vad de har om jag, om jag begärde det. Dock undrar jag om det kan vara belagt utifall det gäller någons pågående akt, att de då kan vägra lämna ut på de papper de har pga sekretess. :tänk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 1 månad sedan #922990 av Utomjordingen
Min kvinna tålde inte mig när jag sa att planeten jorden är lägre i hierarkin här i universum/Vintergatan så hon slog mig igår på fyllan!

Men jag älskar henne i alla fall... och bryr mig inte fast hon slog mig igår. :hjärta

Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1039235 av Utomjordingen
Är det inte konstigt när det gäller mig om man tänker på mig att jag är tvångsmedicinerad!? Jag finns inte med i brottsregistret men är ändå tvångsmedicinerad.

Jag begick inte brott när jag blev tvångsinlagd/tvångsmedicinerad från första dagen våren 1990. Är inte det konstigt?
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Utomjordingen.
Mer
6 år 1 månad sedan #1039236 av Recard2016
Finns nog med som fylla, jag drack 1 öl o fick stryk av polisen som körde iväg mig med buss, handfängslade mig o satte mig i fyllecell hela natten. Dagen efter tänkte ja anmäla dom men kändes inte så meningsfullt o anmäla polisen hos polisen.
Mer
6 år 1 månad sedan #1039273 av 1Dave
Har suttit i fyllecell med, men det hamnar inte i brottsregistret som jag fattade det.

/Dave