Hur många av Er finns med i brottsregistret?

Mer
6 år 1 månad sedan #1039480 av Admin1
Utomjordingen, du är nog tvångsmedicinerad för att utan medicin skulle du vara inlagd väldigt ofta och varje år.
Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1039484 av Utomjordingen

Admin1 skrev: Utomjordingen, du är nog tvångsmedicinerad för att utan medicin skulle du vara inlagd väldigt ofta och varje år.


Jo, men nästan under hela 2000-talet hade jag bara Risperdal tabletter och var bara inlagd 1 gång under cirka 7-8 år. Psykiatrin tyckte det var konstigt att jag inte var inlagd oftare. Ändå ska jag idag har injektion Risperdal.
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Utomjordingen.
Mer
6 år 1 månad sedan #1039865 av Admin1
Har psykiatrin förklarat varför du måste ta Risperdal Consta?
Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1039868 av Utomjordingen
Om jag minns rätt så sa någon inom psykiatrin att Risperdal tabletter som jag fick inte gjorde någon större effekt på mig och det kan handla om att jag dricker mycket vätska. Varför jag dricker mycket vätska så kanske en faktor är för att jag har ingen mjälte. Så psykiatrin vill vara på den säkra sidan och ge mig injektion istället.

Sen tror min kvinna att psykiatrin vill att jag ska ha injektion Risperdal av den anledning att psykiatrin inte vet var dom har mig riktigt så psykiatrin vill vara på den säkra sidan att jag får psyke medicinen och att jag har regelbunden kontakt med psykiatrin.
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Utomjordingen.
Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1039881 av wasp
Utomjordingen,

De misstänkte väl att du struntade i att ta tabletterna, då får man injektion!
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1039892 av Utomjordingen
Om det hade varit så att jag inte tog tabletter så skulle jag vara inlagd på psyket säkert flera gånger under bara 1 år istället för en gång under nästan 10 år. Så visst tog jag tabletter... .
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Utomjordingen.