Det där med självmord

Mer
6 år 1 månad sedan #1037816 av rymd
Svar från rymd i ämnet Det där med självmord
pappas favvomusiker och jag hittar såklart låtar jag älskar som man inte ska älska.

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 1 månad sedan #1037825 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Det där med självmord
Jag är så ledsen! Kände när jag hoppade av bussen hemifrån mig inne i centrum, vid hållplatsen föll en kille omkull förmodligen dyngrak, massor av människor såg på, reagerade direkt men en kvinna som tydligen var bekant med honom viftade undan mig, en annan kille i kretsen försökte hjälpa honom, men han föll igen rakt in i blötan!

Varför är människor så jävla nyfikna och bara står och ser på eländet. Några skrattade åt ngt som i grunden är väldigt utlämnande och förödmjukande. Men några ordningsvakter var på väg dit såg jag vid torget. Nä alkohol borde förbjudas till vissa som inte tål detta! Men det är ju omöjligt, då blir bara svartabörshandeln ännu intensivare.

Det här får mig definitivt att fundera på livets mening! Människor som inte bryr sig i grunden.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 1 månad sedan #1037828 av rymd
Svar från rymd i ämnet Det där med självmord
åh <3
Mer
6 år 1 månad sedan #1037832 av rymd
Svar från rymd i ämnet Det där med självmord
Mer
6 år 1 månad sedan #1037833 av rymd
Svar från rymd i ämnet Det där med självmord
Mer
6 år 1 månad sedan #1037835 av Utomjordingen

rymd skrev: pappas favvomusiker och jag hittar såklart låtar jag älskar som man inte ska älska.


Min släkt hade väl inte bättre musiksmak dom heller. Mina kusiner var hårdrockare under 80-90-talet. Även mina klasskamrater var det. Jag blev utfryst utav alla som var ensam syntare!