Det där med självmord

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 1 månad sedan #1037284 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Det där med självmord

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 1 månad sedan #1037333 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Det där med självmord
Ja, risken finns att man överlever och blir permanent handikappad.

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1037334 av Utomjordingen
Det där med självmord, att vara självmordsbenägen har jag inte varit sen jag var mellan 12-15 år gammal. Efter 15 årsåldern minskade min självmordsbenägenheten mer och mer. Så säg, våren 1990 (var 18 år gammal då) slutade jag att tänka på självmord helt. Har antagligen förträngd mitt eget självmord sen dess... .
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Utomjordingen.
Mer
6 år 1 månad sedan #1037366 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Det där med självmord
Nu är jag inte självmordsbenägen, men det är farligt lugnande att leka med tanken
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 1 månad sedan #1037395 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Det där med självmord
Jo, jag borde söka hjälp någonstans? Eftersom jag inte har ngn möjlighet pga de järtecken jag ser vartenda dag proklameras rakt ut mot mitt innersta främst från teven! Egentligen borde jag nog vara tacksam för att det kan vara så att jag lever ett gott liv trots allt? Men på den punkten är jag nog inte helt övertygad om att jag lever ett människovärdigt liv?

Många människor antyder saker till mig, men jag vet inte vad jag ska svara på det? Mitt absoluta problem just nu, är en bok om Ronna-morden i Södertälje av maffian där, författarinnan har nyss framträtt i Go`gokväll! Maffian har försökt skrämma henne! Det andra är ballonger som en personal inte begrep vad det hade med vår umgänge att göra, när jag pratade med denne! Båda fallen har en väldigt stark anstrykning till teven, då det handlar om väldigt starka känslor som jag har svårt att hantera på egen hand.

Vet bara inte var jag ska börja någonstans? Och hur jag ska gå tillväga för att tillgodogöra mig den hjälp jag såväl behöver!

Vars är världen på väg?