Hur behandlas ni?

Mer
5 år 3 månader sedan #1125672 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur behandlas ni?
Den Läkare som bestämde att ta ett blodprov och där mäta halten av medicin i blodserum var en ST-läkare alltså under utbildning.

De lär sig idag och lär vara fullt kompetenta när de har lärt sig de senaste rönen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1125673 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur behandlas ni?
Jag har haft några ST-läkare men är inte riktigt nöjd med dem. Jag vill ha en psykiatriker som helst är överläkare, nån som har mycket erfarenhet och som definitivt är äldre än mig själv. De är mycket smidigare och skickligare och förstår bättre vad man menar.
Mer
5 år 3 månader sedan #1125681 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur behandlas ni?
Haha, idag är det ovanligt att jag får någon äldre läkare. Alla är yngre än jag.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1125682 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur behandlas ni?
Den läkare jag hade är nu överläkare och chef för psykos öster dvs detta område i stan och vårdplatserna ligger i Mölndal dit de flyttat från nya psykiatrihuset på Östra jag som bor 7min gångväg till Östra hamnar i Mölndal en annan stad och från mig sett hade det kunna ta sig till Kungälv vad gäller sträckan.

memphis skrev: Jag har haft några ST-läkare men är inte riktigt nöjd med dem. Jag vill ha en psykiatriker som helst är överläkare, nån som har mycket erfarenhet och som definitivt är äldre än mig själv. De är mycket smidigare och skickligare och förstår bättre vad man menar.

En sådan hade jag från 1980 några år framåt, han var som en mentor, vi klickade klockrent

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1125688 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Hur behandlas ni?
Håller med, det ska vara en överläkare. Min nuvarande är iofs ST...
Mer
5 år 3 månader sedan #1125691 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur behandlas ni?
Mina besök inom psykiatrin är så enkla nu, så det behöver inte vara en överläkare. Det är bara samma medicin som skrivs ut som tidigare.