Hur behandlas ni?

Mer
5 år 3 månader sedan #1125705 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur behandlas ni?
Det är det inte för mig heller, men jag har god kontakt med vården i.o.m. injektionerna vi ses var 14de dag kul att någon kommer han ser ju direkt hur jag mår. Injektioner kan absolut rekommenderas då de håller alla utanför inläggning och en inläggning kostar mer än medicinen och den personal som administrerar den i längden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1125710 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Hur behandlas ni?
Är det samma SSK som kommer Nissegossen?
Mer
5 år 3 månader sedan #1125805 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur behandlas ni?

memphis skrev: Vet inte om de läser mina prover. Jag har gått upp 30 kg i vikt och lithiumdosen är oförändrad. Jag har förhöjt prolaktin och det är inget gjort åt det. Jag hade dåliga sköldkörtelvärden och det märkte de inte. Jag känner att min behandling har sina brister.

Det är inte bara antipsykotika, som kan höja prolaktin utan också stress.
Mer
5 år 3 månader sedan #1125812 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur behandlas ni?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1125841 av wasp
Svar från wasp i ämnet Hur behandlas ni?
Men aldrig nånsin hade han kommit mycket längre än in i tamburen. I salongerna och salarna var han nånting lite lägre än djuren! (Ulf Lundell).
Mer
5 år 3 månader sedan #1125845 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur behandlas ni?
När jag jobbade idéellt i kyrkan fick jag veta att jag bara fick vistas i köket. Fick inte ta kaffepaus som de andra.