Hur behandlas ni?

Mer
5 år 1 månad sedan #1134015 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hur behandlas ni?
Vad märkligt, min kp var också psykiatrisjuksköterska som började översittarstil. Då fick hon sparken av mig.
Mer
5 år 1 månad sedan #1134016 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Hur behandlas ni?
Min kp e typ me psykiatrisjuksköterska, tror ja. Han är sjyst, lyssnar på svensk punk, gillar veteöl eller nja, öl, o fotboll! Härom månaden fick jag 30 skivor av han med svensk punk som han sa han inte använde längre. Imorgon ska vi basta o kallbada.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1134020 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Hur behandlas ni?
har känslan av att stora delar av byn min vet vad jag har för diagnos, det är liten by och skvaller löper gata upp, gata ner, bryr mig inte så mycket om det mer, för jag är den jag är och min sjukdom är en del av mig, tycker ibland att man får ta tillvara på det som är positivt i sin personlighet och inte stirra sig blind på diagnosen. Jag har haft en väldigt bra läkare och han sa du har en sjukdom men tänk på att du inte är din sjukdom och det är rätt. Jag är Jag min sjukdom enbart en del av mig men den jag är det är en människa med bra kvalitéer.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 2 veckor sedan #1145736 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur behandlas ni?
Det är tråkigt att bli illa behandlad. Folk ser direkt att man är annorlunda och då får man en dålig behandling. I mitt fall skulle jag kunna reagera, men jag håller tyst och gör det jag ska göra. Visst syns det att man är sjuk?
Mer
5 år 2 veckor sedan #1145737 av björk
Svar från björk i ämnet Hur behandlas ni?
Av pappa tycker jag han-
Är disträ och
omellanmänsklig!!!.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 11 månader sedan #1152580 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur behandlas ni?
Jag var på ett ställe idag. Två personer är trevliga och pratsamma, men resten... Jag tror att folk tror att jag är farlig. Men det är enklare att prata med personer som ger förutsägbara svar. Och jag har fått stämpel som besserwisser, det kan bidra, va?