Hur behandlas ni?

Mer
5 år 3 månader sedan #1125851 av Miika
Svar från Miika i ämnet Hur behandlas ni?
Sjukt dåligt alltså
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1125852 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur behandlas ni?

wasp
Men aldrig nånsin hade han kommit mycket längre än in i tamburen. I salongerna och salarna var han nånting lite lägre än djuren! (Ulf Lundell).


Leloo
Är det samma SSK som kommer Nissegossen?

Har jag inte svarat på det? Har ett tydligt minne av det, men kanske en annan tråd Ja, han tillhör det mobila teamet, men för det mesta kommer han ensam, då det är han som uppskattar den mat han får rykande het när han kommer övriga har yrkessjukdomen paranoia och vågar inte äta det jag lagar till.

De är värre en deras egna patienter han är ganska unik. Endast 3st ssk har ätit och funnit den god, han är en av de 3

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1125948 av Cider
Svar från Cider i ämnet Hur behandlas ni?
Ser ut på utsidan som jag funkar som andra och då blir förväntningar, önskningar från omgivningen och samhället därefter. Kognitiva nedsättningar lär vara minst lika vanligt som fysiska. Fortfarande handlar det mest om ramper och dylikt när man pratar om att göra saker tillgängliga men det handlar ju minst lika mkt om information och kommunikation på olika sätt.
Mer
5 år 3 månader sedan #1125999 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur behandlas ni?
Man får nog räkna med att bli illa behandlad ibland. Det ingår i paketet så att säga, men jag bryr mig inte utan struntar i allt. Om man struntar i det blir det verkningslöst.
Mer
5 år 3 månader sedan #1126006 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hur behandlas ni?
Nuförtiden blir jag bra bemött i alla sammanhang....men som nyinsjuknade var livet som att gå på glödande kol. Det man inte själv förstod som hände med en fattade andra ännu mindre och en del blev rått elaka.
Mer
5 år 3 månader sedan #1126012 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur behandlas ni?
De har numera respekt för mig, kan vara för att jag är äldre nu. Det i motsats till alla som redan är döda. Därav att jag överlevt är nog för den respekten jag får

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum