Det största tabut

Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1289186 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Det största tabut
Om man äter innan man går och lägger sig får man ökad risk för mardrömmar. Vaknar du många gånger under natten, memphis? Det kan förklara att du får mardrömmar också. Är det Seroquel Depot, som du har.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1292659 av Rhododendron
Svar från Rhododendron i ämnet Det största tabut
Jag tycker det är svårt att ta livet av mig. Jag är rädd för att misslyckas. Att jag ska vakna på sjukhus med mina föräldrar i rummet.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Rhododendron.
Mer
3 år 6 månader sedan #1292661 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det största tabut
Det är en sund rädsla.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1292672 av Rhododendron
Svar från Rhododendron i ämnet Det största tabut
Har läst att 90 % av alla självmord beror på en psykisk sjukdom. Har alltid undrat över de resterande tio procenten. Varför tar de livet av sig om de inte är sjuka?

memphis skrev: Jag har ju redan quetiapin Admin. Det hjälper inte mot mardrömmarna. Visserligen vet jag inte om det skulle vara värre utan qutiapinet, men mardrömmarna är fortfarande väldigt ofta, i stort sett varje natt.

Vad är quetiapin? Vilket roligt namn.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1292694 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Det största tabut
Har hört sägas att det inte är ovanligt att även friska människor har självmordstankar.
Mer
3 år 6 månader sedan #1292716 av memphis
Svar från memphis i ämnet Det största tabut
Det man kanske inte tänker på vid självmord är att det blir ett trauma för den som hittar kroppen. Jag hittade en kvinna som hängt sig i skogen och jag är glad att jag inte kände henne, så jag vr rätt person att hitta henne. Att hitta en anhörig som gjort självmord blir ett stort trauma.