Mordiska tankar, känslor och uttryck.

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314091 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.

Richard skrev: Geta; Jag tror det kan vara vanligt om man har t.ex asperger o inte mår så bra. Tror många, om inte alla som t.ex begår skolskjutningar o sånt har nån diagnos.

Pimed; Tack. Min psykolog tog det på stort allvar o blev väldigt bekymrad. Det hände flera gånger att jag fick lämna in vapen till psykiatrin. Inte pistoler o sånt (förutom en luftpistol), men typ pepparspray o elchocksvapen. En gång "hotade" psykiatern med att polisanmäla mig. Jag tog inte hot på allvar då, utan kunde sitta o berätta hur jag ville skära halsen av folk jag inte tyckte om, för min psykolog. O som sagt tog hon det på stort allvar o nån gång sa hon att jag skrämt folk på arbetsterapin med mitt prat.


jomen fastän 99 % av vad det kan vara som har en diagnos eller flera diagnoser, gör inga skolskjutningar och sånt. man kan inte skylla det på diagnoser. det här vet du väl Richard. jag tror du gillar att skaka om och lite skrämma folk?
Mer
3 år 3 månader sedan #1314095 av Richard
Jag tror inte alla massmördare har NPF-diagnoser, o det är ju sant som du säger 99,9% av de som har diagnoser är ju inte mördare. Men nått fel måste det väl vara på t.ex Columbine-mördarna o liknande?
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1314098 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.

Richard skrev: Jag tror inte alla massmördare har NPF-diagnoser, o det är ju sant som du säger 99,9% av de som har diagnoser är ju inte mördare. Men nått fel måste det väl vara på t.ex Columbine-mördarna o liknande?
 

kanske en hämnd för dom ansåg samhället, skolan osv hade svikit dom på olika sätt? det står på wikipedia att harris var en psykopat. låter konstigt att en psykopat tar livet av sig, tycker du inte du det? sedan stod det om den andre att han var mobbad. hämnd låter det som.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314101 av Amandara
Tycker inte ni ska låta Pimed dra fram er skit. Det finns svin på internet som kan utnyttja det emot er. Särskilt Richard som är så öppen med sin identitet. Been there done that. Det finns de som gottar sig i andras olycka.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314113 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
amandara att prata öppet om sitt mörker tycker jag är bra. särskilt när det är tabu, skambelagt och folk låtsas som ingenting jag är så jävla trött på fasaderna. det är bra att visa vi har vår mörker. vilket vi alla har istället för att visa upp en mera polerad sida och låtsas. särskilt i en narcissistisk tidsålder vilket vi är inne på i dagens samhälle där människor strävar efter perfektion. kraven och förväntningarna på oss själva och andra är mer högre än nånsin. hellre defekt än perfekt per illusion.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314118 av Cosmos
Det finns bara en jag har fantiserat om att mörda och det är min egen far. Den mannen var ond.