Mordiska tankar, känslor och uttryck.

  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314658 av IM
Finns inget att gräva ner, ingen stridsyxa, inga förvirrade tankar eller frustration. Utan jag ser dig för den du är.Bryr mig inte över dig, du bryr dig nog mer över om hur få övertag.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314659 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Ta en kölapp! Dom flesta har ingenting gott att säga om mej. Jag bryr mej inte för jag vill heller inte va med i någon popularitetstävling. Jag är bara mej själv. Den största friheten är vet du vad? Jo att vara sig själv. Det har jag alltid varit. Inga spel, inga lögner eller fasader. Dom få människor mej nära vet att jag talar sanning och dom uppskattar det. Verkligen uppskattar det. Det är få människor som är öppna, raka och ärliga. Människor kan ljuga om dom mest betydelselösa saker. Man kan inte lita knappt på någon att dom säger som det är. Men mina närstående vet att jag talar sanning och dom kan lita på mej och det räcker gott och väl för mej. Jag behöver inte bevisa mej för andra som saknar betydelse som alltså är viktiga i mitt liv. Så, så är det!
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314685 av IM
Ja, du har väl erfarenhet av att ljuga, sanningen blir vad den blir, inget att sätta så mycket tilltro till. Och med de orden avslutar jag .
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314687 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Där har du fel är det någon som vet värdet av ärlighet, sanning och pålitlighet så är det jag och inte du! Så inbilla dig inte annat. Sannare än så blir det inte.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314694 av Geta
Jag tycker inte att ni med bokstavsdiagnoser ska skriva om sånt här på Viska - en sajt för psykoser och schizofreni.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1314697 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Vem är du att bestämma över vad andra får skriva och inte skriva? Du tror visst ganska mycket av dig själv va? Dessutom Geta du har själv tillsammans med Memphis och Cosmos pratat om sadistiska mördare och deras sk vidriga brott vad är skillnaden? Då tyckte du minsann att det passade eller hur Geta? *censur*Vem är du att bestämma över vad andra får skriva och inte skriva? Du tror visst ganska mycket av dig själv va? Dessutom Geta du har själv tillsammans med Memphis och Cosmos pratat om sadistiska mördare och deras sk vidriga brott vad är skillnaden? Då tyckte du minsann att det passade eller hur Geta? *censur* 
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Moderator1. Orsak: tagit bort lite av personangreppen