Mordiska tankar, känslor och uttryck.

Mer
3 år 3 månader sedan #1314524 av Geta
Håller med Amandara att ni ska inte basunera ut sådana här tankar på en sajt för schizofreni och psykoser. Vi har tillräckligt dåligt rykte ändå.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314537 av zoegas
Jag tror det finns psykotiskt hat. Irrationell ilska. Det gör ont och det går ut över en själv. Känslan hat är nog den värsta av alla känslor. Vissa tar ju steget och ger sig på nån, för att bli av med det.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1314567 av Richard
Nån skrev på Flashback att han kände för att typ skära halsen av nån som t.ex packar ner sina varor för långsamt i kön o kände hat hela tiden. Han hade även blivit nått glatt ansikte utåt på sin arbetsplats, men kände att det var så falskt, att han egentligen hatade alla.

Jag svarade lite skämtsamt att sådär känner ju jag hela tiden. Trodde det var normalt!

Men man överdriver alltid lite på Flashback... Jag känner inte så hela tiden. Men ibland när allt känns meningslöst så... Men går naturligtvis inte runt o hatar, jag känner empati med de jag känner o mina vänner. Men ibland blir man så extremt förbannad på folk man inte känner så man kan gå ut o mordhota dom... Inte för att dom packar ner sina varor för långsamt, men man blir ändå lätt irriterad...
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314571 av krokus
Börja självskanna. Då slipper du störa dig på att personen framför i kassakön plockar ner varorna långsamt. 
Mer
3 år 3 månader sedan #1314591 av Richard
Ja, dom har nyss installerat det i min lokala ICA-butik.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314618 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Jo jag har hatat mycket när jag var yngre. Då kunde jag bryta handen av när någon röker så det kommer rök på mej. Vilket hände en gång. Han vågade inte polisanmäla. Men man hatar sig själv mestadels. Idag nu när jag är mycket äldre så spottar jag inte alls lika mycket på folk.