Mordiska tankar, känslor och uttryck.

  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314629 av IM
Är det inte just det du gör pimed, spottar på folk och överglänser dig själv och din betydelse i diverse rövarhistorier.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314631 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Jag är iaf mej själv. Mer än vad kan man säga om dig. Varför är du så hemlig? Antar att du har även en mindre anonym sida här på viska. Det är lätt att ta reda på vem du är. Men jag skiter fullständigt vem du är och vad du gör här. En anonym nolla som har inte ryggrad att vara sig själv.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314633 av IM
Jag använder initialerna i mitt namn, har du inte själv gjort likadant. Ska inte till så mycket tankekraft för att lösa det. Tror aldrig du är dig själv ens för dig själv. Du lever i en inbillad värld där sanning saknar verklighet, där lögnen blir du. Lika med noll.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314634 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Vilka häftiga anklagelser! Var det inte du som tog bort ditt konto förra gången du var medlem? Är du tillbaka! Välkommen tillbaks om det är du?! Tyckte faktiskt det var synd att du tog bort ditt konto! Även om vi är olika så tror jag inte det skulle vara ett problem. Så vad hette du förra gången du var medlem?
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314635 av IM
Det är fakta, inte anklagelser. Slicka medhårs ligger för dig så länge du har en poäng på det men inte för mig och vad jag kalla mig sist kan du själv ta och komma på.Jag har sagt A, B ger jag inte svaret på det är för enkelt.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314638 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Oki så man kan inte va snäll mot dig utan du tror jag har baktankar med det? Du behöver inte berätta vad du hette förra gången. Hur blev du så cynisk. Inte undra att du är bitter. Känner du dig även under den bittra utan förtvivlad? Ganska vanligt vid bitterhet. Nej jag har ingenting emot dig. Bara det att du tycker det är rätt att göra som du gör just nu. Vilket det inte är alltså rätt. Att du tar ut din frustration på mej säger mer om dig än om mej. Jag vill inte bråka med dig. Men jag kan inte lösa dina bekymmer, problem och allt annat tjafs du tycker jag på nåt sätt är skyldig för. Stormen vi bär är inom oss. Det kommer från oss själva och ingen annan har att göra med det. Så jag föreslår att du struntar i mej. För det kommer ingenting gott ur det ändå. Vad säger du om det att vi låter varann vara nu den här natten. Så vi får lite en natts lugn och ro och kanske talas vid en annan gång? Om du vill... :)