Mordiska tankar, känslor och uttryck.

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314137 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
cosmos det är fullkomlig vettig reaktion att fantisera om att mörda sin egen pappa när han var ett stort jävla monster. barn behöver kärlek, trygghet och tillit. och ingenting av detta fick du. men du har många gåvor här i livet som tex musiken. du har skrivit flera hundra låtar vilket är väldigt imponerande och en stor gåva som du har. sedan har du varit i USA, har bott i london, sedan hade du väl en masterexamen i psykologi? jag har en paranoia att alla ljuger och bedrar mej, men just nu har jag ingen psykotisk svacka, men jag är lite osäker. förlåt mej om jag har fel! du har iaf gjort en hel del otroliga saker i livet och ännu fler och mera mot all förmodan. du är ingen vanlig svensson.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314157 av Richard
Skrev här på Viska efter en obehaglig incident typ; Jag har en mordplan som jag snart ska genomföra! Det var 8-9 år sen.

O jo, jag är ju mig själv här. Så knackade det på dörren en kväll o det kom 6 poliser o hämtade mig för "Förberedelse till mord". De tog mig, min dator o telefon, o i datorn hittade de trakasserier mot mannen jag syftade på att mörda, men det gick inte att spåra IP-numret som trakasserierna hade kommit ifrån, så jag friades helt!
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314184 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Richard jag antar bara men kanske minns helt fel hade han inte våldtagit någon närstående till dig? Jag tänker inte nämna vem för det vill man oftast inte trots att du har öppet berätta om det.

Så kan man förstå det. Helt naturlig och sund reaktion på en sjuk händelse som borde inte ha hänt. Så enkelt vore det. Världen vore en sån mycket bättre plats om vi började varann med hänsyn och respekt och tamejfan var lite mera sjystare!
Mer
3 år 3 månader sedan #1314222 av Richard
Jo, det stämmer Pimed. Det var han våldtäktsmannen som jag hade sånt hat mot.

Men som sagt, det var 8-9 år sen nu, så vi har gått vidare.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1314236 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Jo det är det mest fruktansvärda och mest allvarligaste övergrepp man kan bli utsatt för. Det kanske inte syns eller märks men oftast förstör det hela dig och hela ditt liv. Man är ensam bryter ihop och skriker och gråter det mest smärtsamma skriket man kan nånsin skrika och tårar som forsar och man gråter som det vore ens egen begravning. Sedan har vi skammen om detta som folk kan använda mot en. Det har jag varit riktigt nära att nästan slå över helt och ha ihjäl såna vidriga människor. Av att man har blivit utsatt av sånt här väcker dom mest starkaste reaktionerna i hela systemet och kärnan i alla hundra möjliga olika sätt. Tex var jag på ett möte för oss utsatta där alla fick prata. Så var det en kvinna som sa att hon tror att hon håller på att bli som sin förövare. Men det gör hon inte annars skulle hon inte kunna reflektera på det sättet. Utan det bara rädslor. Men det finns dom som blir förövare själva. Men hos mej iaf tar det stopp förstår inte varför vissa våldtar och utsätter andra för sexuellt våld. Det finns juh en mottagning på Karolinska institutet för sexuella avvikelser. Där man får kemisk kastrering. Om ingen annan behandling fungerar. Vilket är bra att dom kan vända sig dit utan att skada andra. Nej fyfan vi är många som har fått livet förstört. För mej våldtagen, rånad och nästan mördad på semester i Egypten blev droppen av allt sexuellt våld så jag blev schizofren.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314431 av Richard
Usch vad hemskt...

Men jo, sådana grejer följer ju en livet ut.