Bältning!

Mer
10 år 4 månader sedan #635000 av Bille
Svar från Bille i ämnet Bältning!
jag har vänt mig till patientnämnden, IVO, verksamhetschefen, verksamhetssamordnaren och de båda enhetscheferna på avd 362 och 362 i mit senaste fallet + enhetschefen på avd 80 i det första fallet......

Det slutar väl i en skriftlig ursäkt som förra gången. MEN jag skulle gärna vilja veta hur jag kommer i kontakt med en bra advokat som inte behövar kosta skjortan

På tal om första gången. Då gjordes den ändringen att en förflyttning/transport av en patient satt under LPT aldrig mer skall ske av polis, utan enbart av ambulans, sjukpersonal
Detta beroende på att jag blev släppt utanför avdelning 80 och inte fick komma in i november 2011 och där stod jag utan jacka och skor. Bra jobbat!
Mer
10 år 4 månader sedan #635001 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Bältning!
Om man går med i Schizofreniförbundet kan man få kostnadsfri hjälp av deras jurist.
www.schizofreniforbundet.se/
Mer
10 år 4 månader sedan #635005 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bältning!
Bille, här står om rättshjälp och gå med i Schizofreni förbundet och prata med dem. Jag är en av de första medlemmarna i det som senare blev rikstäckande Schizofreni förbundet och det där det hela startades 1978 på Lillhagens sjukhus.
www.domstol.se/templates/DV_InfoPage.aspx?id=741

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 4 månader sedan #635092 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Bältning!
Bille,

Du kan ju gå med i Schizofreniförbundet för det kostar inte så mycket och sedan diskutera ditt fall med juristen där. Anser juristen att det inte är tillräckliga skäl att anlita advokat, så tycker jag att du skall lyssna till det rådet.
Mer
10 år 4 månader sedan #635127 av Bille
Svar från Bille i ämnet Bältning!
Schizofren är jag ju inte,men visst kommer jag testa det om inget annat duger eller fungerar.

Förra gången trodde jag att jag skulle få en advokat via BOJ (Brottsofferjouren), men det hände NADA NICHT NOTHING
Mer
10 år 4 månader sedan #635130 av Geta
Svar från Geta i ämnet Bältning!
Fyra timmars bältning är tillåtet.