Bältning!

Mer
10 år 4 månader sedan #635138 av Bille
Svar från Bille i ämnet Bältning!
FYRA TIMMARS BÄLTNING PÅ MAGE AV EN PATIENT SOM HAR EN SILIKONKULA SOM SKAVER OCH SOM BEVISLIGEN HAR NJURPROBLEM ÄR INTE LAGLIGT
Mer
10 år 4 månader sedan #635163 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bältning!
Bille, det räcker med att viska på viska. Det står i Bibeln att Jesus sade till lärjungarna; Det ni viskar till varandra, kommer att skrikas ut från hustaken, men på viska räcker det med att viska. viskas texter skriks ju ut över hela världen då viska kan nås över hela Internet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 4 månader sedan #635165 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bältning!

Bille skrev: Schizofren är jag ju inte,men visst kommer jag testa det om inget annat duger eller fungerar.

Förra gången trodde jag att jag skulle få en advokat via BOJ (Brottsofferjouren), men det hände NADA NICHT NOTHING

Vad har du för diagnos? Du borde lära dig om hur man bör vara på ett mentalsjukhus för att överleva! Du får helt enkelt lugna ned dit humör! Du får en spruta i häcken som tar ned dig jäkligt effektivt och det är aldrig bra att visa aggressivitet! Du blir behandlad beroende på hur du uppför dig på sjukhuset! Come down!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 4 månader sedan #635171 av Geta
Svar från Geta i ämnet Bältning!
Det stämmer. Om man inte bråkar så brukar vårdpersonalen vara hur vänlig som helst.
Men så fort man brusar upp, sätter de in hela arsenalen av tvångsbehandlingar.
Mer
10 år 4 månader sedan #635623 av Bille
Svar från Bille i ämnet Bältning!
Ni har givetvis rätt i att man inte bör brusa upp sig, och jag tackar för alla inlägg och tips/kommentarer
I mitt fall blev jag intryckt i ett hörn och klaustrofobisk som jag är fick jag panik och då blev jag bältad. Det som var värst var själva bältningen runt magen + att jag inte kunde och fick kissa och dricka vatten på fyra timmar och att vakaren satt och surfade på sin telefon plus att han somnade
Jag menar på att jag borde blivit av med bältet runt magen och att jag kunde fått välja att få ligga på rygg denna gången då det står att läsa i min journal att jag har varit bältad på mage redan en gång + att jag har en silikontestikel + njurproblem
Må väl där ute, whereever u r
Mer
10 år 4 månader sedan #635796 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Bältning!
Tror det framöver kommer bli mer samtal efteråt för de som fått tvångsvård och bältning. Det finns en stor brist i dagens psykiatri och det är hanteringen av missnöjda patienter. Psykiatrin måste sträva efter att göra missnöjda patienter till nöjda för det är viktigt för måendet och effekten av senare behandlingar. Hur exakt man skall få missnöjda nöjda får man väl forska på och hitta på olika lösningar.