Polishämtning

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
9 år 9 månader sedan #675244 av Fantasio
Polishämtning skapades av Fantasio
Vad är det som gäller när polisen hämtar en till psyket? Räcker det att man stör grannarna för att det ska ske? Störningsjouren borde var steg ett.

Kan oroliga närstående ringa polisen? En kompis såg till att jag blev hämtad. Jag vaknade på natten i mitt rum på psyket och de hade låst toalettdörren, förmodligen för att de ville kolla min urin efter droger.

Hur gick det till när Du blev hämtad?
Mer
9 år 9 månader sedan #675245 av Fred1973
Svar från Fred1973 i ämnet Polishämtning
dem kasta in
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
9 år 9 månader sedan #675247 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Polishämtning
Blev du bryskt behandlad, Metrogirl?
Mer
9 år 9 månader sedan #675248 av Fred1973
Svar från Fred1973 i ämnet Polishämtning
ja som ja dödat deras mor
Mer
9 år 9 månader sedan #675249 av Geta
Svar från Geta i ämnet Polishämtning
Det var en kväll eller natt sommaren 1984. Jag hade varit stökig i lägenheten, men mina anhöriga var också oroliga för mig, då jag uppträtt konstigt.
Det ringde på dörren. Två uniformsklädda poliser stod utanför i trapphuset. Jag fick klä på mig och sedan skjutsade de mig till psyket i en polisbil. De var snälla och trevliga. Än idag vet jag inte om det var grannar eller mina föräldrar som hade larmat.

Det var en lättnad att poliserna hämtade mig, då jag hade mardrömmar och var psykotisk. Det gick lugnt till.
Mer
9 år 9 månader sedan #675250 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Polishämtning
Dom gånger dom hämtat mig så har dom varit sjyssta. Den sista gången kom dom till kontaktgruppen och hämtade mig. Men dom gick inte in utan såg till att chefen hämtade mig.