Polishämtning

Mer
9 år 10 månader sedan #675377 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Polishämtning
dragit mamma i håret hårt men tyckte de va rätt
Mer
9 år 10 månader sedan #675414 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Polishämtning
Har blivit hämtad ute då jag uppträtt konstigt på stan, men aldrig hemma. Två gånger har jag bara stått still och inte rört på mig på en lång stund och de gångerna har antingen någon ringt eller också har en polispatrull kört förbi och tyckt att jag borde tas om hand. Jag har även varit på Sahlgrenskas psykakut med mina anhörigas hjälp och då ryckt i och öppnat en dörr, där en läkare satt och talade i en diktafon och han röt ut! Jag sprang då från akuten och sprang över Dag Hammarskjölds leden, en motorväg som inte går som motorväg hela vägen, men man kan komma till Onsala den vägen. Det är väg 158, men jag tog mig till Västra Frölunda sedan mot Älvsborgsbron, men ångrade mig och då var det sent på kvällen och jag tog mig till Centralen och därefter till mina föräldrar. Jag lade mig för att sova i mitt gamla pojkrum, men då kom polisen och jag fick åka med civila polismän till akuten på Lillhagen där jag blev inlagd. letade efter ett handtag på dörren när vi kom till Hisingsbron, men det fanns inget på insidan. Jag tyckte just då att det var ju fan!

Jag var en gång trött på att vänta på bussen när jag hade återbesök hos läkare på Lillhagen och nere på hållplatsen dit stod en gammal polisbil en Valiant och jag gick dit och frågade polisen, vill ni köra mig till Lillhagen och jag fick hoppa in och en av poliserna sade i micken, vi kör en idiot till Lillhagen nu.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 10 månader sedan #675416 av Geta
Svar från Geta i ämnet Polishämtning
Det var ju smart! :tummenupp
Mer
9 år 10 månader sedan #675427 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Polishämtning
Jag känner mig utanför här. Har aldrig blivit polishämtad eller fått tvångsvård.
Mer
9 år 10 månader sedan #675432 av Geta
Svar från Geta i ämnet Polishämtning
Admin1,

Det ska du vara glad för att du sluppit! Men inte kan jag påstå att jag har farit särskilt illa
varken av tvångsvård eller polishämtning.
Mer
9 år 10 månader sedan #675438 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Polishämtning
Jag har varit rätt rädd för själva övergreppet i sig...... det att de promt dyngsatte sig på min vilja......