LPT lättvindigt?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1213381 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Jag ska vara tillbaka kl tio imorgon bitti, så får försöka komma tidigt isäng. Antar att det blir rondning och sedan utskrivning. Faktiskt tog det minst ett dygn innan jag fick reda på att jag var där frivilligt, men vågade inte tjata om utskrivning. Borta bra (nåja), hemma bäst.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1213406 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
En dam på avdelningen jag var på kände jag igen. En ung tjej som var på PIVA kände jag igen. Vidare tror jag en kille jag vårdats med på PIVA var tillbaka där, med tanke på en viss besökare som kom. Vi är samma gamla oförbätterliga gäng som åker in o ut på psyket.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213411 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
De flesta som jag träffat inom psykiatrin är döda.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213420 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet LPT lättvindigt?
Jag har ingen aning om var andra olycksbarn har tagit vägen. I och för sig har jag lite kontakt via Facebook med en f d patient, en annan vet jag sitter på ett gruppboende och är väldigt dålig. Men i övrigt ingenting.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1213498 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Jag har vad jag vet bara vårdats tillsammans med han jag blev kompis med av de som hänger på Mötesplats Asken. Det tycker jag är lite konstigt.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213500 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet LPT lättvindigt?

Fantasio skrev: En dam på avdelningen jag var på kände jag igen. En ung tjej som var på PIVA kände jag igen. Vidare tror jag en kille jag vårdats med på PIVA var tillbaka där, med tanke på en viss besökare som kom. Vi är samma gamla oförbätterliga gäng som åker in o ut på psyket.


Det är så tragiskt. Samma människor där år ut och år in. De kan inte göra ett skit mot sjukdomen.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻