Hur ar era liv?

Mer
8 år 9 månader sedan #755417 av Kiwi
Hur ar era liv? skapades av Kiwi
Jag har last tradar upp och ned och vill lara kanna er mer, genom att i denna trad far ni beratta hur era liv ar.

Mitt liv har varit berg och dal bana. Jag ar akademiker som fick mojligheten att kopa ut min lagenhet. Jag sedan, tyvarr, salde lagenheten och blev rik. Flyttade fran Stockholm till Gavle och studerade till behorighet som larare. Sedan borjade allt ga utfor. Roster var mer an forut runt omkring mig, jag letade efter mikrofoner i mitt hem, kunde inte ens duscha for jag kande mig observerad. Allt var hemskt. Isolerade mig fran omgivningen, for jag visste inte var allt kom ifran. Flyttade utan hjalp (endast flyttgubbar som korde bilen) till en lagenhet i Stockholm som jag kopte. Hade just fatt ett arbete, men blev av med det, akte till Indien, min mor dog utan min vetenskap (horde om det efter hennes begravning), hamna i panik och salde lagenheten, alla mina saker och avliva mina Katter (angrar det sa mycket, gor aldrig det). Akte till England men kom hem nar jag insag att jag inte hade mycket pengar att leva pa, bodde pa hostel och var mycket arg, blev vegan, drack ingen alkohol, ingen rokning och ingen te och kaffe. Socialen flyttade mig till ett hotell dar jag ocksa var arg. Jag hade ett sporadiskt arbete som gymnastik larare pa en skola. Aven fast jag ar larare inom biologi, kemi och naturkunskap. Fick en temporar lagenhet i Stockholm och forsokte bilda upp ett liv igen. Hade nagra arbeten jag fatt sparken fran och polisen som har foljt mig i nagra ars tid. Efter att blivit utkastad fran en konst skola trottna jag pa Sverige. Tog mina besparingar och akte till England. Var forst i norra England blev bestulen pengar och pass. Jag var mycket radd och ensam och akte till London. Blev hemlos i London och sedan diagnostisterad med paranoid Schizofrenia. Bor med min pojkvan som lat mig bo i hans lagenhet. Han har varit ett stort stod men ar for det mesta arg pa mig. Att en sakallad van slog bade mig och han har bara gjort hans arghet an frekvent. Sa har sitter jag och har inte mycket att gora och hoppas att allt blir battre.
Mer
8 år 9 månader sedan #755421 av Kiwi
Svar från Kiwi i ämnet Hur ar era liv?
Ska kanske tillagga att idag dricker jag bade alkohol och roker. Vad annars ska jag gora?
Mer
8 år 9 månader sedan #755423 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ar era liv?
Ditt liv verkar vara likt Cosmos liv.
Mer
8 år 9 månader sedan #755424 av Kiwi
Svar från Kiwi i ämnet Hur ar era liv?
Hur ar ditt liv Geta?
Mer
8 år 9 månader sedan #755426 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ar era liv?
Lever ett väldigt stilla liv i en småstad. Träffar sällan folk. Roar mig så gott jag kan.
Mer
8 år 9 månader sedan #755427 av Kiwi
Svar från Kiwi i ämnet Hur ar era liv?
Geta, vad gor du om dagarna? Hur far du dagar att komma och ga?