Hur ar era liv?

Mer
8 år 9 månader sedan #755428 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur ar era liv?
Du har varit med om en hel del, Kiwi. Själv gnetar jag på i mitt liv. Har inget intressant att berätta.
Mer
8 år 9 månader sedan #755429 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ar era liv?
Inga problem att få dagarna att gå. Tycker att det är skönt, när jag inte har några krav på mig.
Då minskar även ångesten och rädslan som har varit orsaken till mina psykoser.
Mer
8 år 9 månader sedan #755432 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Hur ar era liv?
Mina dagar flyter på ganska så bra med trummspel, dataspel, Viska, motion och en del krogbesök med ngr vänner. Det gäller att få någorlunda balans i livet för att bli bättre. Att gå på krogen tex behöver inte kosta mycket om man beställer två starköl bara och tar bussen in till stan. Det är taxiresan hem som kan bli dyr, men det går nattbussar här i stan! Många tar taxi hem för det är mest bekvämt.
Mer
8 år 9 månader sedan #755433 av Kiwi
Svar från Kiwi i ämnet Hur ar era liv?
Men, jag vill veta hur era liv ar aven om de inte hander sa mycket.

I mitt dagliga liv nu for tiden, hander det inte mycket. Jag hoppas jag orkar ga till ett volontar stalle imorgon, dar jag kan fa fri mat och en liten summa pengar for stadning av kyrkor och hostels. Idag orkade jag inte ga dit. Har i stallet druckit ol och rokt.
Mer
8 år 9 månader sedan #755435 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ar era liv?
Har försökt jobba idéellt i kyrkor, men det har slutat med förskräckelse. Är ålderspensionär.
Varken röker eller dricker.

Får du inte sjukersättning om du har diagnosen paranoid schizofreni? Ingen här på Viska med
den diagnosen har blivit nekad sjukersättning vad jag vet.

Måste du bo i London?
Mer
8 år 9 månader sedan #755439 av Kiwi
Svar från Kiwi i ämnet Hur ar era liv?
Det ar sa att jag har inte akt tillbaka till Sverige an. Jag okar inte. Har maste jag soka arbete, vilket jag ocksa vill. Jag vill ha en sysselsattnig som ger pengar, sa det ar ett arbete. Ja hoppas bara jag inte var sa trott och att utan medicinering att min energi kommer tillbaka.

Maste anda skriva att de har hjalpt mig med mycket har i London. Jag ar glad for att EU finns.

Drummer: Spelar du profssionellt trummor? Kul med TV spel onskar jag hade playstation.