Hur ar era liv?

  • trance
  • Besökare
  • Besökare
8 år 9 månader sedan #756638 av trance
Svar från trance i ämnet Hur ar era liv?
Maslow är ett väldigt vanligt namn i Ukraina och Ryssland, när jag bodde där var jag kär i en person som hade detta efternamn.

Det förgylde min tillvaro lite grann.

Nu är jag inte lika förgylld. Har fått mina gamla simptom tillbaKA men jag trodde inte de skulle komma tillbaka men det gjorde de.

märker hur jag sviktar och tankarna går åt andra håll än jag vill. försvinner i mig själv och jag känner inte igen mig själv. plus ett gammalt symmtom: blir rädd för fönster särskilt om de är nersläckta. då är psykosen nära.

Vad ska jag ta mig till, viskavänner? litar på er och hoppas ni vill hjäLpa mig... :hjärta
Mer
8 år 9 månader sedan #756642 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur ar era liv?
Visst vill jag hjälpa dig, men vad kan lilla jag göra? Inte mycket. Medicinerar du?
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
8 år 9 månader sedan #756643 av trance
Svar från trance i ämnet Hur ar era liv?
jag har mina piller...

men de hjälper inte mot tankarna. och jag kan inte hjälpa impulserna. önskar så att jag kunde hejda mig.men det går inte.

plus dessa minnesluckor. har ni det också? man försvinner i et moln och sen vaknar man upp och minns inget.. men har tydligen gjort saker för mobilen ligger på ett annat ställe och nya kläder och så vidare.

vet inte hur länge jag orkar det här och det är så mycket i mitt liv nu. om ni visste avd det är mycket på gång i mitt liv, och allt är jobbigt.

varför går det inte ha det lugnt liv? :(
Mer
8 år 9 månader sedan #756682 av wasp
Svar från wasp i ämnet Hur ar era liv?
Inte så bra! Sitter fast i pillerasken och i den syntetiska tryggheten!
Mer
8 år 9 månader sedan #756737 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur ar era liv?
Minnesluckor förekommer vid dissociativa besvär av lite svårare sort. Skulle gissa att det kan vara sådana problem du har, trance.

Från en nyhet från sajten:

Dissociativ kompartmentalisering innebär tillfällig förlust av minne, sinnen och motorik, vilket visar sig som minnesförlust eller oförklarliga neurologiska symptom. Orsakas av stört minne.

www.viska.se/index.php/nyheter1/ ... bekraeftad

Vilja,

Ring kommunens biståndshandläggare och be att få en kontaktperson., som är som en kompis och vän. Det är gratis. Ibland kallas det för fritidsstöd.