SOS

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 5 månader sedan #990818 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Jag fick ut lite lappar, jag gick och la mig tidigt och fick några timmars sömn innan mitt propagandaspridande. Jag har redan en idé till nästa blad, skriver det ikväll och gör kopior under natten. Jag funderar på att täcka ett villaområde kallat Smedby, där var det länge sedan jag var.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 5 månader sedan #990827 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Ska du inte ta och bli medlem i Sveriges riktiga opposition SOS? Du får då tillgång till häftigt material, vi väjer inte för kontroversiella frågor. SOS är garanterat politiskt inkorrekt.
Mer
6 år 5 månader sedan #990860 av Geta
Svar från Geta i ämnet SOS
Är det ingen som reagerar på dina lappar, Fantasio?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 5 månader sedan #991344 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Nej, jag har aldrig fått något gensvar. Jag kan erkänna att det inte ser så proffsigt ut med handskrivna lappar, det kanske är därför. Ett tag hade jag mitt mobilnummer på lapparna, men ingen ringde.
Mer
6 år 5 månader sedan #991354 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet SOS
Kategorin gammalgubbe en konstig typ

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 5 månader sedan #993541 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Jag saknar den gamla stammen, redbara politiker som faktiskt gjorde nytta på hemmaplan och inte som arslet Palme stack näsan i blöt i andra länders angelägenheter och förde en folkfientlig politik. Jag dristar mig till att kalla nutidens politiker landsförrädare, alla rakt av. Jag kan uppskatta en koryfé som Gunnar Sträng, han var en vän av Sverige och gjorde faktisk nytta. Gunnar Hedlund var en annan skaplig politiker, han företrädde Bondeförbundet, detta innan stollarna i nuvarande Centern började propagera för slopad skolplikt, månggifte och annat stolligt. Jag har sannerligen material för ett nytt flygblad, detta ska jag börja skriva ikväll, samtidigt som Sven Svensson och Svea Andersson är upptagna med sin kära televisionsapparat. Jag väljer kampen framför sofflocket, vilket är ditt val?