SOS

Mer
6 år 6 månader sedan #976377 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet SOS

Fantasio skrev: Olof Palme, detta ärkesvin, pratade om diktaturens kreatur. SOS sitter på eldfängt material, han var ett svin.

Får tyvärr hålla med dig. Palme har ju fått en gloria runt sitt fula tryne eftersom han blev mördad. Troligtvis av en kurd.
Mer
6 år 6 månader sedan #976379 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet SOS
Jag har, tillsammans med en vän, tankar på att starta ett parti: TVI. Ska stå för Tvärvetenskaplig Intervention och ska jobba i liberal riktning för att fler ska få större frihet och få fixa sina egna liv utan så stor inblandning av Pappa Staten.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 6 månader sedan #977453 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Natten till torsdagen kommer jag att sprida livsviktig info om den styrande kadern, blindpipan Jimmie Håkansson inkluderad. Jag kommer inte att skräda orden, jag kräver det ultimata straffet för alla förrädare oavsett parti. Motståndet utgår från min lilla tvåa, jag har resurserna och viljan att genomföra en revolution och känslan är berusande. Landsförräderi måste bestraffas med döden och jag håller gärna i skaftet. Politiskt korrekta politruker måste straffas, likmaskar måste få sin näring.
Mer
6 år 6 månader sedan #977454 av Geta
Svar från Geta i ämnet SOS
Har du slarvat med medicinen senaste tiden, Fantasio?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 6 månader sedan #977455 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Vet ej, jag tror jag tog 200 mg igår. Jag behöver inte full dos, jag blir så jämra trött.
Mer
6 år 6 månader sedan #977456 av Geta
Svar från Geta i ämnet SOS
Du brukar bli så där arg på myndigheterna, när du gör det.