SOS

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 6 månader sedan #977459 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Ja, jag ber om ursäkt. Fast jag gillar fortfarande inte snuten, den känslan går inte att medicinera bort. Ska ta min ordinerade dos och har ju tvättstugan redan klockan sju, så måste gå och lägga mig snart. Förlåt om jag irriterat dig, Geta.
Mer
6 år 6 månader sedan #977522 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet SOS
Det verkar viktigt att du tar medicinen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 6 månader sedan #979286 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Jag har nu skrivit klart en hyllningstext till Saddam Hussein, vilken jag kommer att dela ut i några radhuslängor nära mig. Nämner även hans trogna kamrat Tariq Aziz, som mördades i en fängelsehåla. Potatisnäsan (även känd som Staffan Löfven) fick sig också en släng av sleven. Revolution!
Mer
6 år 6 månader sedan #979321 av memphis
Svar från memphis i ämnet SOS
utåtagerande Fantasio? tänk på att inte alla förstår ironi...så du inte blir skjutsad till akuten.
Mer
6 år 6 månader sedan #979327 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet SOS
Hussein var en massmördare som mata sina lejon med prostituerade och använde kemvapen.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 6 månader sedan #979531 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Det var ordning och reda under Saddam Husseins styre, idag är det totalt kaos o anarki i landet. Vad fasen, diktatur har vi ju i Sverige också, olika namn på partierna, men samma skräp. Det ska även bli intressant att se hur länge syriens starke man Bashar al Assad (stavning?) tillåts leva av CIA. Syrien var också ett stabilt och relativt välmående land.