Vad tycker ni om Sverige?

Mer
3 år 7 månader sedan #1276542 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
En ung pojke är knivhuggen i Solna idag.
Mer
3 år 7 månader sedan #1276545 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
I Angered i Göteborg styr en klan.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1276552 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Det är ett gäng mesproppar som styr. Allt de gör är att skylla på varandra. Ser man debatterna, så är det bara en massa klandrande fram och tillbaka. Det som vuxit fram i samhällena enligt media är helt oacceptabelt. Det behövs en järnhand och inget lagom, tolerant och politiskt korrekta beslut. Det har blivit fattigt i Sverige. Och med det kommer laglöshet.

Se vad de gjort med vår militär. På 80-talet hade Sverige den tredje största luftflottan i världen. Nu finns det lite stridsvagnar på Gotland. Det är allt.

Och vår sjukvård, samt äldrevård. Det är skandal på skandal i tidningarna. Där är inte pengar, så 90-åringar får sitta ensamma i sina lägenheter. Alla avdelningar läggs ner. Operationsköer är extrema. Idioten Magdalena Andersson sade i TV att Sjukvårdstältet med 4 IV platser i Helsingborg var en "Kraft uppvisning" Ett tält, det var allt som fanns. Det nya sjukhuset som byggdes går inte ens att driva, inga pengar!

Jag behöver egentligen inte berätta för er. Ni vet att detta land går på fel kurs. Det mesta är rent åt helvete. Det som saknas är Åkesson som statsminister och det blir pannkaka av allt!

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 7 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 7 månader sedan #1276554 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Jag är född och uppväxt i Sverige och jag älskar mitt land. Men jag ser med sorg i hjärtat hur landet blir mer och mer på dekis. Antalet våldtäkter är nästan flest i världen!! Det är mord nästan varje vecka, misshandel och rån varje dag. Man går inte längre säker i Sverige. Gängkriminaliteten skapar ett klimat inte olikt USA.

Det är i sk utanförskapsområdena som brotten frodas. Det skapas egna lagar och egna påföljder. Husby är nog värst idag och i Rosengård har man dragit en gräns; på ena sidan Sverige och på andra sidan gränsen Rosengård. Tydligare än så kan det faktiskt inte formuleras.

Och ja, invandrare är kraftigt överrepresenterade i brottsstatistiken och då främst sexualbrott.

Länk om våldtäkter Sverige:

www.aftonbladet.se/nyheter/a/zLMwz4/sver...v-valdtaktsstatistik
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1276555 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Ta din rasism och stoppa upp den i röven för 10:de gången. Kolla hur många invandrare som tvingas leva på socialbidrag och stå ut med undermåliga skolor istället. De bor med KACKERLACKOR för fan.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 7 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 7 månader sedan #1276556 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad tycker ni om Sverige?
Det har varit massinvandring från dysfunktionella länder för att svenskarna ska känna sig som en humanistisk stormakt.