Hata SD

  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 7 månader sedan #1281756 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hata SD
Det är mycket som brinner idag. Bilar och skolor ligger i topp. Att tutta på för att man är frustrerad blir en ursäkt till beteendet även på politisk och kulturell nivå.

Minns inte hur många ggr amerikanska flaggan tuttats på av just hatande demonstranter. Svenska flaggan har väl också bränts, eller?

Hat är ett ord som missbrukas idag liksom mycket annat. Som memphis skriver: Det var tungt att hata någon. Det är helt sant. Därför ska hat ransoneras till de personer som förtjänar det.
Mer
3 år 7 månader sedan #1281763 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hata SD
Carl-Johan de Geers förfader var en av Sveriges få slavhandlare. Hans ättelägg har skändat svenska flaggan.
Mer
3 år 7 månader sedan #1281769 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Hata SD
Utlänningar som kommer hit ska anpassa sig efter vår kultur och lära sig det svenska språket. Träffat många fantastiska utlänningar men dom som håller på med knark och bråk ska ut härifrån!
Mer
3 år 7 månader sedan #1281771 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hata SD

Geta skrev: Carl-Johan de Geers förfader var en av Sveriges få slavhandlare. Hans ättelägg har skändat svenska flaggan.

Louise De Geer står staty på Gamla torget och den funderar stollarna till politiker att ta bort. Sedan har vi Louise De Geer-hallen, ska den byta namn?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1281773 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hata SD

memphis skrev: Jo Pimed. Hon var svensk. En riktig häxa.


Usch!
Mer
3 år 7 månader sedan #1281776 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hata SD
Jag har varit med om liknande som memphis. Men det var flera. Jag hatar dem fortfarande. De kastade ut mig från min bostadsrättslägenhet med lögner och terror.