Hata SD

Mer
3 år 7 månader sedan #1281789 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Hata SD
Pimed, jag är varken homosexuell eller bisexsuell, jag är hetero! Jag kan erkänna att jag har haft sexuella tvångstankar men jag har bara mått dåligt av det. När jag träffar en vacker tjej är som balsam och jag känner ljus och välbehag!
Mer
3 år 7 månader sedan #1281790 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hata SD
Håller med memphis - hat tär. Det ber man inte om att ha.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1281797 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hata SD

Drummer skrev: Pimed, jag är varken homosexuell eller bisexsuell, jag är hetero! Jag kan erkänna att jag har haft sexuella tvångstankar men jag har bara mått dåligt av det. När jag träffar en vacker tjej är som balsam och jag känner ljus och välbehag!


Jag vet du är inte gay över huvud taget! Men tycker du vi som är gays sjuka? Tycker du vi som är sjuka ska inte ha stöd och ersättning? Tycker du att missbrukare ska bestraffas när missbruk är en hjärnsjukdom och inte behandlas med stöd? Tycker du allting är muslimernas fel i Sveriges samhälle?
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1281811 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hata SD
Fram till 1979 var homosexualitet en sjukdom enligt medicinsk ordbok. Så det är inte så konstigt att homosexualitet fortfarande ifrågasätts och betraktas som "konstigt". Vet inte vad som kan göras för att förändra det hela men antar att tydlighet är en bra ingång. Om man skildrar homos som helt vanliga människor, med vanliga liv och vanlig livsfilosofi borde det hela sluta så småningom.

Pride har knappast bidragit till att homos är helt vanliga samhällsmedborgare. Har varit på Pride två ggr och det har varit kul fester, men jag har aldrig gått i Pridetåget vilket jag ser som en freakshow. Homos är sällan trans eller går omkring topless. Om "vanliga" människor bara får se transbilden får det motsatt effekt
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Cosmos.
Mer
3 år 7 månader sedan #1281818 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hata SD
HBTQ-personer måste väl kunna försörja sig som vilka som helst om det inte räknas som sjukdomar.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1281822 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hata SD
Geta läs om och försök förstå jag menar oss schizofrena!