min sambo vägra söka hjälp, ganska akut nu!!!

Mer
14 år 4 månader sedan #259923 av Geta
Hej Thea!
Vad skönt att du har kommit ifrån din sambo som
misshandlade dig.
Även om man vid paranoia kan känna sig förföljd
så kan man kan lika gärna bli en "stalker" som förföljer
närstående och andra när man har vanföreställningar.
Mer
14 år 4 månader sedan #259926 av Nissegossen
:cry: Natta att pojkvännen inte var snäll mot dig!Om det varit jag så hade det räckt med första misshandeln, jag hade direkt anmält vem som helst för misshandel och ringt polisen och fått in galningen på psyk så fort som möjligt och en som slår, slutar aldrig att slå. Det enda korrekta är ju att han får gå hemifrån och flytta och att du stannar kvar.
Jag är dock mycket glad för din skull att det numera har ordnat sig med en pojkvän som inte slår dig.
Tack dessutom för uppdateringen!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Thea1
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 4 månader sedan #259929 av Thea1
om någon är intresserad så kan ni fortsätta att läsa om mig på min blogg

sunlee.webblogg.se/
Mer
14 år 4 månader sedan #260046 av Admin1
Trist att du fick så stora problem med honom. Att han upplever att du stör honom beror nog på att han har hörselhallucinationer, där han hör din röst. Man kan ha rösthallucinationer, som är exakt lik en annan persons röst så det är säkert orsaken. Rösthallucinationer kan också vara envisa och inte så lätt att behandla alltid.
Mer
14 år 4 månader sedan #260128 av Isa-Alise

Thea1 skrev: om någon är intresserad så kan ni fortsätta att läsa om mig på min blogg

sunlee.webblogg.se/


metrobloggen.se/futura
Mer
14 år 4 månader sedan #260131 av Tonic

Thea1 skrev: om någon är intresserad så kan ni fortsätta att läsa om mig på min blogg

sunlee.webblogg.se/

Mycket intressant och bra läsning.
Tummen upp att du blev av med aset. Shit, vilken vidrig människa han var.
Massa kram till dig! :hjärta