Enkla spartips - kom med förslag.

Mer
7 år 11 månader sedan #823561 av Utomjordingen
Jag använder ett program när jag spelar på Stryktipset! Istället för att jag betalar M, (U och R) - system som är dyrt så gör jag som det heter Egna Rader som är en reduceringsmetod och då blir det mycket billigare. Tror att jag har sparat in över 100 tusen kronor på att göra Egna Rader istället för M, (U och R) - system. Med andra ord, det hade inte varit lönt för mig att spela M, (U och R) - system för jag hade bara fått 13 rätt en gång under cirka 5 års tids spelande om jag hade spelat M system på Stryktipset och hade då bara vunnit runt 30 tusen kronor.
  • Anonym
  • Besökare
  • Besökare
7 år 11 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #823562 av Anonym
Svar från Anonym i ämnet Enkla spartips - kom med förslag.
Torkade kikärter som man lägger i blöt är betydligt billigare än tetrapack

När det kommer till städning så köper jag inga dyra städsprayer av olika slag utan blandar lite gul såpa med vatten i en sprayflaska, mycket effektivare mot smuts dessutom
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
7 år 11 månader sedan #823564 av Utomjordingen
Sen finns det andra spel program som gör att det kan bli mycket billigare att spela på olika spel.
  • Miika
  • Besökare
  • Besökare
7 år 11 månader sedan #823567 av Miika
Svar från Miika i ämnet Enkla spartips - kom med förslag.
Det här tipset kanske alla känner till. När man ska tvätta fönsterna behöver man inte använda fönsterputsmedel utan blanda lite yes diskmedel i vattnet, så gör de som jobbar med det
Mer
7 år 11 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #823573 av Utomjordingen
När jag är hemma och vill ringa till någon som har mobil eller vanlig telefon så ringer jag från datorn istället för att ringa med min egen kontant mobil. Jag använder nämligen Skype och då blir det mycket billigare att ringa. Det går att installera Skype till mobilen också förstås.

Om Ni ska köpa nåt så kolla in "Prisjakt" först så kan Ni hitta bäst pris på allt Ni letar efter!
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
7 år 11 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #824938 av notwoodstock
Jag tycker det är lite osjysst (och kanske osäkert) att alltid köpa från billigaste på Prisjakt.

Jag köper inte mjölk.

Gröt eller musli med vatten istället för mjölk fungerar utmärkt, men det är kanske för att jag är van vid vegetariskt.

Jag började däremot köpa havremjölk, och försöker bara dricka, och inte hela glaset, då. Konsum har haft extrapris länge nu, också!
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.