Enkla spartips - kom med förslag.

Mer
7 år 8 månader sedan #849676 av Admin1
När det gäller spel, så satsa bara 25 kr i Eurojackpot per vecka. Nästan samma chans om du satsar 1000 kr. Vad gäller spel skall man satsa så lite som möjligt för att minimera förlustrisken.
Mer
7 år 8 månader sedan #849698 av Utomjordingen
Om jag inte har vunnit på mina 6 stående rader på Eurojackpot - 8 veckor i rad så pushar jag till med 6 rader (nästan samma rader som stående raderna) till på den 9:e veckan och vinner jag inte då heller så ökar jag med 6 rader till osv. Sen när jag har vunnit typ kaffepengar så börjar jag om igen med mina 6 stående rader.
Mer
7 år 8 månader sedan #850189 av Cider
När du inte har så mycket diskmedel kvar - spä ut det med vatten. Kan givetvis göras i god tid innan också då allt ändå är så koncentrerat idag. I schampo, balsam, duschkräm så spä ut det sista med vatten. Likaså filmjölken eftersom det kan bli en halv portion till om man tillsätter några matskeder vatten. Standardmjölk går också att köpa och spä ut med lite vatten (billigare än lättmjölk). Ansiktskräm, handkräm, tandkräm - använd allt genom att till sist klippa av tuberna på mitten (gärna en sned skåra). Brukar kunna stå några dagar och fortf kunna användas. Köp en lite dyrare müsli om du lockas av den och spä ut den med t ex fiberhavregryn.
Mer
7 år 8 månader sedan #850209 av Geta
Mer
7 år 8 månader sedan #850216 av zoegas
Laga hål i skorna med tidningspapper.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
7 år 8 månader sedan #850311 av Admin1
Köp skor på Lidl - 150-200 kr paret.