Enkla spartips - kom med förslag.

Mer
7 år 6 månader sedan #873512 av Geta
Har också tänkt på att jag måste betala på bibliotekets datorer om min dator strejkar.
Bankkvinnan sa - glöm inte att logga ut. Glöm inte bankdosan.
Mer
7 år 6 månader sedan #873619 av Amandara
Storkok
Mer
7 år 6 månader sedan #873759 av Admin1
Om datorn krånglar kan man stoppa in en DVD med Linux Mint i datorn och via DVD:n göra bankärenden. Linux med DVD fungerar fastän hårddisken är trasig.

www.linuxmint.com/
Mer
7 år 6 månader sedan #874052 av Cider
På vilket sätt kan äppelcidervinäger vara bra för håret? Som någon form av balsam? Jag har en flaska jag sällan använder.
Mer
7 år 6 månader sedan #874303 av Cider
Tack. Har inte så mycket hemma i skåpen som man ofta behöver till recept för t ex hudvård det tipsas om. Men det är roligt när man har något t ex äppelcidervinäger eller olivolja att använda för håret resp kroppen. Kanske ska jag byta ut raklöddret/hudkrämen jag använder när jag rakar mig och börja med fet yoghurt istället.. . En avokado kan bli en ansiktsmask någon gång. Banan kan man säkert använda på liknande sätt. Man tager va man haver..
Mer
7 år 6 månader sedan #875166 av Zoidar
Ett bra förslag är att man handlar allt på kortet i en månad, alltså inte alls använder kontanter. Sen kan man kolla på internetbanken var man lägger mest pengar och var man möjligtvis kan göra nedskärningar. Jag ska göra detta denna månad, för jag undrar var mina pengar tar vägen.

Anchored in Christ ✟