Hur många av er har jobb eller sysselsättning?

Mer
7 år 9 månader sedan #844085 av Admin1
Enligt Psykosreigstret är 55-60 % utan daglig sysselsättning. 8 % arbetar mer än 50 %.

[url:1mk88pwn]http://www.viska.se/index.php/nyheter1/19-varden/6568-rapport-fran-psykosregistret-2015[/url:1mk88pwn]
Mer
7 år 9 månader sedan #844086 av charlie2

Admin1 skrev: Enligt Psykosreigstret är 55-60 % utan daglig sysselsättning. 8 % arbetar mer än 50 %.

www.viska.se/index.php/nyheter1/19-varde...psykosregistret-2015


du glömde alternativet privat dv. :?:
Mer
7 år 9 månader sedan #844088 av Fantasio
Jag har sysselsättning. Är där mellan åtta och tre, måndag till torsdag och till halvtvå på fredagar. Onsdagar är jag ledig. Jag skulle vilja gå ned en smula i arbetstid.
Mer
7 år 9 månader sedan #844089 av charlie2

Fantasio skrev: Jag har sysselsättning. Är där mellan åtta och tre, måndag till torsdag och till halvtvå på fredagar. Onsdagar är jag ledig. Jag skulle vilja gå ned en smula i arbetstid.


vad gör du på jobbet då.?

skälv så höll jag på med trädgård förut på den privata dvn som jag var på.
men sist 3 år i upplands kommun kommunal fin snickeri.,målning av möbler.+att de hade en hund där som jag brukade gå ut och gå med och rasta.hunden på jobbet var väldigt kul att ha att göra med.

på den privata dvn innan så höll jag enbart på med möbel måleri och målning av möbler under 2 års tid viket kändes som enformigt i längden. :cry:

MEn den privata dvn var den bästa för där så hade dem anställt folk som enbart jobbade med vi som var sjuka dära.
nackdelen dock var den långa arbetstiden 6 timmar per dag med 3 veckors semester under sommaren och att man blev tvugen att åka buss ditt 20 min ditt och tillbaka varje dag och morgon.
Mer
7 år 9 månader sedan #844091 av Fantasio
Jag gör urnor till kremerade husdjur. De är i trä. Jag skulle vilja göra något annat ibland, men blir hela tiden satt på urnorna.
  • Miika
  • Besökare
  • Besökare
7 år 9 månader sedan #844092 av Miika
Jag gick på psykiatrisk arbetsrehabilitering några år. Efter det hatar jag allt som har att göra med handarbete av olika slag. Vill aldrig mer slabba med lera, måla, brodera eller dylikt. Det ända positiva var att vara i köket och laga mat samt baka