Hur många av er har jobb eller sysselsättning?

Mer
7 år 9 månader sedan #844790 av Shadow
jag läste på komvux i ett och ett halvt år på heltid för att få ihop till ett gymnasialt slutbetyg, blev klar med det i maj-juni förra året. Just nu så gör jag ingenting. Väntar egentligen bara på att regeringen ska ändra reglerna så att dem med sjukersättning ska kunna studera, den regeländringen träder i kraft i februari 2017, försöker få dagarna att gå genom att träna, läsa böcker, måla, rita, kolla film, hälsa på bekanta e.t.c.
Mer
7 år 9 månader sedan #844853 av cecilia76
Shadow, är det sant och klubbat detta? Det är många som velat plugga och behålla sjukersättning. Hurra!
Mer
7 år 9 månader sedan #844856 av Shadow
Dem ska förstås rösta om det först. Hoppas dem röstar för, vilket jag tror att dem kommer göra.
Mer
7 år 9 månader sedan #845150 av Admin1
Shadow,

Försök få via psykiatrin få minnesträning eller iPTK. Det gör det lättare att studera. träna också på att läsa faktaböcker. Abilify kan vara bra när man studerar, men inte kanske Zyprexa och Seroquel, som kan försämra närminnet.
Mer
7 år 6 månader sedan #870118 av Arediko2
Jobbar halvtid som byggarbetare, trivs bra med det. Har roliga, bra arbetskamrater som gör det kul att kliva upp och gå till jobbet.
Mer
7 år 6 månader sedan #870166 av Nissegossen
Pensionär, får när jag är 85 troligtvis arbeta och då förmodligen på mcdonalds. Detta för att då är antagligen pengarna till pensioner slut.
[url:17kz0ma7]http://www.mcdonalds.se/se.html?gclid=CjwKEAjwhILABRDwo8mlqt6ug38SJACNSq_kyYwgX0F4nWyhGLbGIKFwUg62bMDnWwqpctcoo04_URoCzVbw_wcB[/url:17kz0ma7]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum