Hur många av er har jobb eller sysselsättning?

Mer
7 år 6 månader sedan #870172 av Geta
Det kommer att bli trängsel på McDonalds. Tror att jag har dött innan 85-årsdagen.
Mer
7 år 6 månader sedan #870212 av Nissegossen
He, he räknar allvarligt på att jag inte lever så länge till, det kan ta slut när som helst, man kan sitta som en gjorde och han satt vid köksbordet på morgonen och säger det mörknar snabbt idag, sedan dunka han huvudet i bordet, han hade fått en stroke och när huvudet var på bordet var han död.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #898091 av Maxjohan1983
Gör inte ett skit sedan flera år tillbaka. Och jag är SKIT less på det.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
7 år 3 månader sedan #898093 av Maxjohan1983

Claire skrev: ...

Det går att ta bort inlägg. Tycker det är väldigt bra. Bara att gå in ändra och längst upp. Det är bra att det är möjligt. De flesta har väl diagnos här så det är lätt hänt att det blir fel eller att man skriver något som senare inte känns rätt. :tummenupp :tummenupp till admin och de som driver Viska.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
7 år 3 månader sedan #898130 av Admin1
Via kommunen kan man få daglig sysselsättning. Om man skaffar ett Personligt Ombud via kommunen, så kan ombudet driva på så du får sysselsättning.
Mer
7 år 3 månader sedan #898163 av Amandara
Jag är på kommunal sysselsättning där vi målar tavlor och gör estetiska saker